Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Контекстна реклама — вихід на міжнародний ринок

Контекстна реклама як вихід на міжнародний ринок — цілком раціональне й актуальне питання для українського бізнесу. Зараз, серед нас є багато переміщених осіб, і чимало підприємців розширюють свій бізнес в інші країни світу, такі як Польща, Румунія, країни Європи, Сполучені Штати Америки та інші. 

Залишити коментар
Контекстна реклама — вихід на міжнародний ринок

Контекстна реклама як вихід на міжнародний ринок — цілком раціональне й актуальне питання для українського бізнесу. Зараз, серед нас є багато переміщених осіб, і чимало підприємців розширюють свій бізнес в інші країни світу, такі як Польща, Румунія, країни Європи, Сполучені Штати Америки та інші. 

Мене звати Євген Холостенко, я — експерт із Google реклами й аналітики в Україні. Сьогодні ми розглянемо варіанти експансії й запуску реклами за кордон — від найпростіших до найскладніших випадків. Таких, як, наприклад, запуск інтернет-торгівлі в країнах ЄС.

1. Запуск у новій країні з нуля

Коли ви приїжджаєте до іншої країни, ви аналізуєте попит у вашій ніші через планувальник ключових слів Google Ads, створюєте сайт, запускаєте рекламу, додаєте свої контактні дані та тестуєте контекстну рекламу.

2. Запуск додаткової країни, продовжуючи працювати в Україні

Наприклад, у вас уже є чинний бізнес в Україні, і ви хочете відкрити нові салони в Польщі. Для цього створюється додаткова мовна версія сайту — наприклад, польською мовою. Ви вказуєте актуальні контактні дані, описуєте переваги, додаєте відповідний контент. Можна також використовувати субдомени, але це складніший адміністративний варіант, тому ми його не рекомендуємо.

3. Запуск інтернет-торгівлі в країнах ЄС

Мрія для багатьох бізнесменів, які переїхали до Європейського Союзу. Це великий ринок — понад 400 мільйонів осіб, що значно більше за Україну. Але слід не забувати —  ЄС складається з багатьох країн, у кожній із яких є своя мова, звички, закони, грошова одиниця. Саме тому, щоб ви не опинилися в складній ситуації, я рекомендую починати з однієї країни, поступово масштабуючи бізнес на інші.

Раніше всі проєкти-початківці, використовували окремі сайти чи субдомени для кожної країни. Але згодом вони перейшли на більш інноваційний і ефективний підхід. Ідеться про створення єдиного сайту з регіональними теками та мовними версіями всередині. Наприклад, на сайті створюється окрема тека для Німеччини, Польщі або Португалії, в кожній з яких свої ціни й залишки, а всередині них — мовні версії.

Спочатку проходите модерацію в Merchant Center для однієї країни, потім додаєте інші, таким чином процес масштабування відбувається поступово. Також слід не забувати, що потрібно враховувати регіональні залишки товару, умови доставки та створювати рекламні кампанії окремо для кожної країни, додаючи їх у систему Google Ads.

Саме так можна масштабувати бізнес всередині Європейського Союзу за допомогою правильної контекстної реклами й доставляти товари в різні країни цього регіону. Такий підхід уже давно працює у відомих брендів, як-от Zara, IKEA та інших.

Додатково ви можете переглянути відео з даної тематики на YouTube.

Сьогодні з вами був я, Євген Холостенко — експерт з реклами Google та аналітики в Україні. За додатковою інформацією звертайтесь за контактами нашої агенції «Holostenko & Partners».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
9 вересня Київський господарський суд виніс рішення, за яким Instagram-блогерка Алевтина Черкашина повинна виплатити замовниці чверть мільйона гривень за те, що не виконала зобов’язання, взяті на себе перед Веронікою Синицею. Повна сума позовних вимог по даній справі 1 250 000 грн (250 000 грн штраф за невиконання контракту, 700 000 грн компенсація упущеної вигоди, 250 000 грн матеріальної шкоди та 50 000 грн моральної шкоди, — ред.). Суд першої інстанції задовольнив вимоги на виплату 250 000 грн штрафу. Про це dev.ua писав тут.  Раніше блогерка-відповідачка — Алевтина Черкашина (Diva Olivka) ― розповіла журналісту редакції, що готова оскаржувати рішення. За її словами, замовниця заважала ознайомитися з договором. Повна позиція відповідачки тут.   Сьогодні на наші запитання відповіла призвідниця спору, позивачка Вероніка Синиця. За даними  dev.ua, Вероніка має намір оскаржити рішення суду першої інстанції та отримати ще компенсацію упущеної вигоди від Алевтини. Публікуємо її версію.
1 коментар
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.