МХП Косюка продала 20 цифрових копій «Нашої Ряби». Серед покупців токенів – Клопотенко та ведучі «1+1»
Компанія «МХП» продала 20 цифрових копій логотипу на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance.
Компанія «МХП» продала 20 цифрових копій логотипу на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance.
Компанія «МХП» продала 20 цифрових копій логотипу на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance.
Як повідомили в пресслужбі компанії, найдорожчим виявився логотип 2005 року. Його придбав користувач, який побажав залишитися невідомим, з ніком Olympus за 23 980 грн.
Також серед покупців співачка MamaRika, відомий український кулінарний експерт та шеф-кухар Євген Клопотенко, шоумен Нікіта Добринін, дієтолог Світлана Фус, ведуча ранкового шоу «Сніданок з 1+1» Людмила Барбир, Тимур Мірошниченко та телеведуча Ірина Ванникова.
Інші покупці побажали залишитися анонімними.
Усього під час аукціону було отримано 160 000 грн, до яких компанія МХП додасть 240 000 грн. Всі 400 000 грн будуть передані громадській організації «Українська сімейна фундація», яка організовує активне та змістовне сімейне дозвілля, мотивує родини спілкуватися щиро й відкрито.
Нагадаємо, раніше МХП відмовився від бренду «Наша Ряба», тепер продукція компанії в магазинах продається з написом «Та сама курочка».