Українці, що працюють в McLaren і Bugatti, створили концепт вітчизняного суперкара KRAЇNA. Що далі?

Команда українців, що працює на різних проєктах світового автопрому, показала концепт українського суперкара — KRAЇNA. На цю новину звернуло увагу AIN.ua.

Залишити коментар
Українці, що працюють в McLaren і Bugatti, створили концепт вітчизняного суперкара KRAЇNA. Що далі?

Команда українців, що працює на різних проєктах світового автопрому, показала концепт українського суперкара — KRAЇNA. На цю новину звернуло увагу AIN.ua.

Редакції dev.ua вдалося поспілкуватися з Максимом Шкіндером, автором ідеї, а також дизайнером проєкту та екстер'єру. Він працює в якості Senior Designer в Mclaren Automotive у Великобританії. 

Проєкт KRAЇNA Макс веде вже пів року ночами та вечорами після основної роботи. 

Як розповідає Макс, ідея народилася досить спонтанно. 

«Українців у світовому автопромі не так вже й багато, ми всі знайомі очно або заочно і, відповідно, стежимо за успіхами один одного. Попри на життя за кордоном, ми всі — патріоти, і на тлі того, як інші країни активно розвивають свій автопром, створюючи цікаві проєкти, нам захотілося продемонструвати, що колективно ми здатні згуртуватися і без інвестицій, на власному ентузіазмі створити щось якісне і конкурентноздатне», — розповідає Максим. 

Крім Макса, в команді також є Володимир Панченко, Senior Surface Modeler в Bugatti Rimac (живе в Хорватії), дизайнер Антон Ніколаєв з Києва, Сергій Воронов (із Запоріжжя, живе у Великобританії, працює в Meta — Facebook), а також Віталій Енес (візуалізація проєкту, живе в Німеччині).

Джерелом натхнення розробників концепту, як зазначено на сайті, став АН-225, названий його творцями «Мрія», що означає «створений уявою, фантазією». 

«Він є об'єктом захоплення для дітей і дорослих у всьому світі в останні кілька десятиліть. Нашим прагненням стало творіння чогось близького до його значущості та унікальності, насамперед за своїм візуальним ефектом», — підкреслюють творці. 

Максим розповідає, що дизайн виступає фактором успішного продажу. За його словами, за статистикою близько 85% рішень про покупку приймаються на основі дизайну. 

На цій стадії Максим називає проєкт завершеним. Створення макета обійшлося б в 100-150 тисяч євро, але команда не збирається його робити, оскільки просто макет — це історія без продовження. 

«Ми не ставимо завдання виробляти проєкт, Це наша відповідь державі: на що здатний колективний розум фахівців, якими рухає ідея. У нас у всіх є основна робота і контрактні зобов’язання, тому проєкт зараз виключно не комерційний, але це не означає, що в майбутньому статус проєкту не може помінятися», — розповідає Максим.

На продаж проєкт, за словами Максима, не виставляється,  тому що робили для себе, як шоукейс своїх здібностей спільними силами.

Втім, він додає, що ймовірність продажу концепту існує, якщо хтось запропонує купити. «Але ми в цьому зараз не зацікавлені», — підкреслює Максим.

Робочий прототип, за його словами, потягне на 2-3 млн євро, якщо створювати автомобіль з нуля. Якщо ж брати за основу готовий кузов з начинкою — тоді набагато дешевше.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.