💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Стас ЮрасовТаке життя
19 листопада 2021, 17:30
2021-11-19
«Ви – шарлатани і пройдисвіти, які спекулюють своїм монопольним становищем». «Київстар» відповів Гороховському в сутичці за спам. Мовляв, а ви сам такий
Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на повідомлення, які приходять йому на смартфон від мобільних операторів.
«Шановні телефонні оператори, Lifecell, Київстар та Vodafone!
Хочу повідомити вам страшну таємницю — ваша практика безперервної відправки спаму вашим абонентам, яку ви гордо називаєте своїм бізнесом, монетизацією бази або використанням доступу до клієнтів це типова «помилка вижившого»», — написав він.
За його словами, логіка заробітку на таких повідомлень йому ясна: якщо з мільйонів українців на смс відреагує хоча б тисяча, то це вже непогано.
Гороховський навів приклад такого повідомлення:
«Радіо без перерв на рекламу-в один клік! Встановлюйте безкоштовний додаток на смартфон та насолоджуйтеся хітами на будь-який смак: https:// бред.ком».
У коментарях до свого посту Гороховський показав скріни повідомлень. Виявилося, що в деяких з них мова йде про рекламу послуг «Київстар».
Наприклад, про онлайн-радіо компанії або про мережу LTE.
Редакція dev.ua зв’язалася з «Київстаром» і запросила коментар. Чи слід розглядати ці повідомлення як спам?
Отже, відповідь «Київстар»: «мобільні оператори розсилають діючим абонентам SMS-повідомлення, в тому числі, щоб інформувати їх про нові продукти і послуги, які стають доступними. Це право прямо передбачено законодавством. Завдяки такому інформуванню ми виконуємо зобов’язання перед клієнтом щодо повного та всебічного донесення інформації про всі доступні послуги».
Представник оператора додає: якщо абонент категорично проти отримання таких SMS, він має право вимагати відключити доставку інформаційно-службових повідомлень, а оператор зобов’язаний виконати цю вимогу.
«Однак ми не рекомендуємо таке рішення, оскільки, в цьому випадку, абонент може пропустити інформацію важливого характеру», — кажуть у «Київстарі».
У коментарі мобільного оператора також міститься «ответочка» Гороховському:
«Комерційні банки також розсилають абонентам повідомлення про нові продукти і послуги, які у них з’являються, використовуючи різні канали комунікацій, зокрема месенджери і мобільні додатки. Як бачимо, це ринкова практика-розповідати клієнтам про продуктові новинки. Ми з радістю готові вислухати досвід шановних представників „Монобанку“ з приводу їх практики інформування клієнтів і сподіваємося знайти для себе нові підходи».
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?