💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

«Ви – шарлатани і пройдисвіти, які спекулюють своїм монопольним становищем». «Київстар» відповів Гороховському в сутичці за спам. Мовляв, а ви сам такий 

Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на повідомлення, які приходять йому на смартфон від мобільних операторів. 

Залишити коментар
«Ви – шарлатани і пройдисвіти, які спекулюють своїм монопольним становищем». «Київстар» відповів Гороховському в сутичці за спам. Мовляв, а ви сам такий 

Співзасновник monobank Олег Гороховський поскаржився на повідомлення, які приходять йому на смартфон від мобільних операторів. 

«Шановні телефонні оператори, Lifecell, Київстар та Vodafone!

Хочу повідомити вам страшну таємницю — ваша практика безперервної відправки спаму вашим абонентам, яку ви гордо називаєте своїм бізнесом, монетизацією бази або використанням доступу до клієнтів це типова «помилка вижившого»», — написав він.

За його словами, логіка заробітку на таких повідомлень йому ясна: якщо з мільйонів українців на смс відреагує хоча б тисяча, то це вже непогано.

«Але дивитися вам варто не на ту тисячу, яка погодилася, а на ті мільйони, яким це повідомлення було непотрібним. Знаєте, що вони думають — вони думають, що ви шарлатани і пройдисвіти, які спекулюють своїм монопольним становищем», — підкреслює співзасновник мобільного банку.

Гороховський навів приклад такого повідомлення:

«Радіо без перерв на рекламу-в один клік! Встановлюйте безкоштовний додаток на смартфон та насолоджуйтеся хітами на будь-який смак: https:// бред.ком».

У коментарях до свого посту Гороховський показав скріни повідомлень. Виявилося, що в деяких з них мова йде про рекламу послуг «Київстар».

Наприклад, про онлайн-радіо компанії або про мережу LTE.

Редакція dev.ua зв’язалася з «Київстаром» і запросила коментар. Чи слід розглядати ці повідомлення як спам?

Отже, відповідь «Київстар»: «мобільні оператори розсилають діючим абонентам SMS-повідомлення, в тому числі, щоб інформувати їх про нові продукти і послуги, які стають доступними. Це право прямо передбачено законодавством. Завдяки такому інформуванню ми виконуємо зобов’язання перед клієнтом щодо повного та всебічного донесення інформації про всі доступні послуги». 

Представник оператора додає: якщо абонент категорично проти отримання таких SMS, він має право вимагати відключити доставку інформаційно-службових повідомлень, а оператор зобов’язаний виконати цю вимогу. 

«Однак ми не рекомендуємо таке рішення, оскільки, в цьому випадку, абонент може пропустити інформацію важливого характеру», — кажуть у «Київстарі».

У коментарі мобільного оператора також міститься «ответочка» Гороховському:

«Комерційні банки також розсилають абонентам повідомлення про нові продукти і послуги, які у них з’являються, використовуючи різні канали комунікацій, зокрема месенджери і мобільні додатки. Як бачимо, це ринкова практика-розповідати клієнтам про продуктові новинки. Ми з радістю готові вислухати досвід шановних представників „Монобанку“ з приводу їх практики інформування клієнтів і сподіваємося знайти для себе нові підходи».

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.