Нові тарифи скоро — восени. Головне з інтерв’ю президента «Київстар»
Президент «Київстар» Олександр Комаров дав інтерв’ю виданню Minfin. Dev.ua публікує з нього головні тези.
Президент «Київстар» Олександр Комаров дав інтерв’ю виданню Minfin. Dev.ua публікує з нього головні тези.
«Ми вже дуже близькі до 88%, але вони дуже складно нам даються. Різниця в покритті між нами і нашим найближчим конкурентом — 5-6%. Це кілька тисяч населених пунктів».
У цьому році «Київстар» планує покрити міжнародні дороги із заходу на схід і від Одеси до Дніпра. Якщо на початок року покриття LTE на цих дорогах було близько 60%, то до кінця 2021-го там має бути 90%+.
На УЗ такого пріоритету немає. Це дуже дорого.
Приблизно 1,35 млрд грн. Або близько 45% від загальних втрат ринку.
Мобільний інтернет — більше 50%.
Середній чек виріс на 11 грн. за рік. За результатами першого кварталу 2021 року, середня сума була трохи менше ніж 82 грн, за аналогічний період 2020 року — близько 70 грн.
«Якщо все піде за планом, то восени 2021 року ми вийдемо з новою лінійкою. Основна фішка — не у підвищенні ціни. Ми хочемо запропонувати іншу модель взаємовідносин між оператором та абонентом. Подивимося, поки не буду розкривати карти».
«Ви сир їсте? Ось на полиці в мережі супермаркетів „Сільпо“ три домінуючих бренди: „Яготинське“, „Президент“ і „Повна Чаша“. Вони займають близько 90% в продажах сиру. Їх різниця в ціноутворенні — 50%. Це маркетинг».
У травні 2019 року з’явилася послуга перенесення мобільного номера до іншого оператора, нею скористалося близько 130-140 тис. абонентів різних операторів.
У «Київстар» прийшло близько 40 тис. абонентів, а пішло близько 60 тис. Тобто баланс клієнтів Київстару по перенесенню мобільного номера — мінус 20 тис. За два роки.
Плануємо збільшити кількість наших магазинів на 40-50 за рік.
«Київстар» думає над цим. Може з’явитися стимул. Це 5G. Коли одномоментно потрібно буде профінансувати покупку частот, а також дороге обладнання для нового і масштабного шару мережі.
Менше 2%.
«Мені здається, немає якихось актуальних завдань, які наразі не в змозі вирішувати 4G».
Так звані hot-spots — точки, в яких висока концентрація трафіку на тривалому проміжку часу. Наприклад, центри міст, офісні центри тощо.
«Закон дозволяє мобільним операторам розвиватися як повноцінним фінансовим інститутам. Наприклад, самостійно відкривати платіжні рахунки, випускати карти та інше. цікавий майданчик для розвитку».
Одна з норм закону: абонентам оплачувати цифрові товари з балансу телефону — це зручний механізм.