😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
27 лютого 2025, 17:52
2025-02-27
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
Незалежна ігрова студія Reburn, яку сформували розробники з українського офісу студії 4A Games (відома за серією Metro), анонсувала La Quimera — науково-фантастичний шутер, дія якого розгортається у футуристичній Латинській Америці. Що відомо про проєкт.
Незалежна ігрова студія Reburn, яку сформували розробники з українського офісу студії 4A Games (відома за серією Metro), анонсувала La Quimera — науково-фантастичний шутер, дія якого розгортається у футуристичній Латинській Америці. Що відомо про проєкт.
«Reburn з гордістю представляє La Quimera, яка спирається на наш успіх у створенні сюжетних шутерів для серії Metro. Ми з нетерпінням чекаємо можливості поділитися з гравцями цим таємничим новим світом і сподіваємося, що вони отримають задоволення, одягаючи костюми, щоб приєднатися до боротьби», — передає слова засновника і генерального директора Reburn Дмитра Лимаря Gematsu.
Дія La Quimera розгортається у латиноамериканському мегаполісі та густих джунглях, де гравець вдягає індивідуальний екзокостюм солдата приватної військової компанії, який бореться з ворожими угрупованнями. Світ і наратив La Quimera написаний і створений данським режисером Ніколасом Віндінгом Рефном (відомий за фільмами «Драйв» та «Неоновий демон») та сценаристом Е.Д.А. Уорреном (E.J.A. Warren). Проєкт поєднує латиноамериканський фольклор з найсучаснішою зброєю та технологіями.
В La Quimera можна буде грати в соло, або з друзями в кооперативі загалом до трьох гравців. Відомо, що гра створюється на рушії 4A Engine.
«Шанувальники серії Metro насолоджуватимуться знайомими напруженими перестрілками та проникливим сюжетом у поєднанні з новими ігровими враженнями завдяки унікальному та високо деталізованому оточенню, персонажам та зброї», — обіцяють розробники.
La Quimera вже має сторінку в Steam, де гру можна додати в список бажаного. Серед доступних локалізацій наразі вказана лише англійська мова.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.