💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 січня 2025, 18:25
2025-01-14
Українська VG Entertainment анонсувала нову гру — це сингловий шутер Forest Reigns про виживання у постапокаліптичному Парижі
Українська студія VG Entertainment, відома за проєктами Survarium та Fear the Wolves, представила новий екшн-шутер від першої особи з розгалуженою історією — Forest Reigns.
Українська студія VG Entertainment, відома за проєктами Survarium та Fear the Wolves, представила новий екшн-шутер від першої особи з розгалуженою історією — Forest Reigns.
«Нам завжди подобалося створювати ігри, в яких системи гри визначають усе, а свобода дій гравця безпосередньо впливає на сюжет і забезпечує унікальний ігровий досвід», — відзначили розробники в пресрелізі.
За їх словами, після багатьох років роботи над онлайн-іграми вони вирішили повернутися до витоків і створити Forest Reigns однокористувацький FPS з розгалуженим сюжетом, дослідженням світу, виживанням, елементами RPG та інтерактивним оточенням. Останньому у VG приділяють особливу увагу.
«Це найсміливіша ідея, яку ми коли-небудь реалізовували. З Forest Reigns ми прагнемо привнести щось нове та свіже в жанр», — зазначив Руслан Діденко, керівник студії.
Події Forest Reigns розгортаються через п’ять років після пандемії, що майже знищила людство. Гравці потрапляють у Париж, де «первісна краса переплітається зі смертельними пастками свідомого лісу».
«У цьому світі виживання залежить від вашої здатності адаптуватися, адже ліс постійно впливає на кожен ваш крок. Гра поєднує напружені FPS-битви, крафт для виживання та нелінійну історію, створюючи захопливий ігровий досвід», — говорять розробники.
Вони стверджують, що кожна місія відкриватиме нові таємниці, коли гравці досліджують темні та спотворені закутки зміненого мегаполіса.
Однією з ключових особливостей Forest Reigns є ліс, який являє собою розумне живе створіння. Якщо гравець буде його атакувати, він дасть відсіч. Натомість обережний підхід, може перетворити ліс на союзника проти ворогів.
Ресурси в Forest Reigns будуть обмежені, тому крафт, пошук ресурсів і планування наперед — стануть ключовими аспектами виживання. Розробники також говорять, що сюжет розгортатиметься протягом десятків місій, а гравці зможуть обирати поміж чотирьох фракцій, кожна з яких має своє унікальне бачення майбутнього людства.
Як розповіли в VG Entertainment у коментарі dev.ua, проєкт створюється на сучасному рушії Unreal Engine 5. Forest Reigns вже має сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного. В грі буде українська текстова локалізація і відсутня російська.
Нагадаємо, що студія VG Entertainment (раніше відома як Vostok Games) була заснована колишніми розробниками S.T.A.L.K.E.R., які покинули GSC Gamer World після скасування S.T.A.L.K.E.R. 2 у 2012 році. Найбільш відома за f2p-грою Survarium, яка була спробую перенести формулу S.T.A.L.K.E.R. в онлайн-шутер. Проєкт здобув суперечливі відгуки та у 2022 році був повністю закритий і видалений зі Steam.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.