Марія БровінськаGameDev
23 грудня 2022, 08:38
2022-12-23
Український розробник лінгвістичних ігор створив нову гру «Літералі», де треба змагатися з часом. Ось як вона працює
Український розробник мобільних ігор Олександр Козлов, відомий завдяки лінгвістичним проєктам «Кобза», де слова загадував алгоритм, і «Гра Слів», де можна грати із суперниками, презентував свою нову гру — «Літералі». Це чергова гра у слова, проте правила в ній інші, ніж у попередніх розробках Козлова.
Український розробник мобільних ігор Олександр Козлов, відомий завдяки лінгвістичним проєктам «Кобза», де слова загадував алгоритм, і «Гра Слів», де можна грати із суперниками, презентував свою нову гру — «Літералі». Це чергова гра у слова, проте правила в ній інші, ніж у попередніх розробках Козлова.
Головний суперник гравця в «Літералі» — це час. Це таки собі перегони, у яких користувач має збирати слова з наявних букв, щоби гра не закінчувалася.
У «Літералі» є «історія», що складається з 200 рівнів і 77 завдань; 66 прислів’їв, які зашифровані на рівнях; спрощений режим для тих, хто не любить поспішати; мінімалістичний дизайн; неймовірні шрифти українського виробництва; статистика та досягнення; режим енергоощадження, що допоможе вбивати батарею повільніше. І, що важливо, у грі немає жодної реклами, принаймні в українській її версії.
Гра «з турботою» ставиться до батареї iPhone, а також має додатковий режим енергоощадження. За словами Козлова, він відключає некритичні для геймплею функції, серед яких — анімації.
Наразі «літералі» доступна лише на iOS, але після бета-тестування на користувачах Apple автор обіцяє випустити гру й на Android. Тож запрошуємо всіх охочих вчити українську, граючи.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі