💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Замість Trello, Notion та Buffer. Українські стартапери створили платформу з AI для креативників, яка обʼєднує контент-планери та задачники

22-річний Владислав Приставка фаундер та CEO стартапу Loopo, разом із Володимиром Петриною, який зараз виступає як CTO проєкту, вчилися разом, а потім створили платформу для управління контентом, етапами публікації та проєктом. Вони вже обʼєднують в одному сервісі функціонал, представлений на ринку кількома відомими гравцями. Стартапери планують стати краще, ніж Trello, Notion, Buffer та HubSpot та працюють над розширенням можливостей платформи.

Влад розповів dev.ua, звідки зʼявилась ідея, кому допоможе платформа та до чого тут штучний інтелект.

1 коментар
Замість Trello, Notion та Buffer. Українські стартапери створили платформу з AI для креативників, яка обʼєднує контент-планери та задачники

22-річний Владислав Приставка фаундер та CEO стартапу Loopo, разом із Володимиром Петриною, який зараз виступає як CTO проєкту, вчилися разом, а потім створили платформу для управління контентом, етапами публікації та проєктом. Вони вже обʼєднують в одному сервісі функціонал, представлений на ринку кількома відомими гравцями. Стартапери планують стати краще, ніж Trello, Notion, Buffer та HubSpot та працюють над розширенням можливостей платформи.

Влад розповів dev.ua, звідки зʼявилась ідея, кому допоможе платформа та до чого тут штучний інтелект.

Як показати себе світу

Киянин Владислав — Data Scientist, має бекграунд з Frontend  та backend розробки. Він починав з проєктів на фрилансі, а згодом працював над великою кількістю різноманітних проєктів. 

«Я обрав фронтенд, тому що так я можу показати світу, що саме я можу створювати, а бекенд — це те, чого люди не розуміють і не бачать», — пояснює Влад. 

Владислав Приставка (Фото з особистого архіву) 

Серед деяких втілених e життя проєктів розробника — вдосконалення банківської системи, корекція системи доступу у фінляндських університетах та створення продукту з передбаченням хвороб пацієнтів на базі штучного інтелекту в ізраїльському стартапі.  

«Робота, розваги, дівчина, особисте життя, хобі, погуляти — я все встигаю, тільки іноді доводиться багато працювати», — говорить він. 

Від ідеї до продукту

Значна кількість часу маркетинг-агентств, діджитал агенції, фахівців з комунікації, журналістів та блогерів складається з контенту, його планування та публікації. Щоб налаштувати всі процеси для цієї діяльності потрібно використовувати кілька інструментів. 

«За статистикою більшість працівників креативної індустрії  мають більше, ніж 5 сервісів для закриття робочих задач з дизайну, для комунікації, для обміну файлами, для спілкування з усіма учасниками, планування контенту та інше», — акцентує Влад.

І якщо кількість людей в команді більше, ніж два, то, за його словами, вірогідність загубити якусь частину контенту або щось переплутати виростає у геометричній прогресії. Все це через неструктурованість цих даних між усіма сервісами.

Володимир Петрина (Фото з особистого архіву)

Владислав розповів, що і сам займається постами та публікаціями. Крім того, серед його знайомих багато SMM-ників, які з власного досвіду розповідали про всі складнощі організації цього процесу. Це і підштовхнуло розробника до думки створити один сервіс, який би обʼєднував в собі всі функції по написанню та узгодженню контент-плану. 

«Коли якісь компанії мені кажуть, що використовують Trello або Notion, я радію і розумію, що бодай намагалися організувати процес, це хоча б не Google-таблиці», — говорить фаундер.

Як це працює

Loopo (від англійського слова loop, тобто цикл) — це допоміжний сервіс для закриття задач мікроменеджменту креативних команд, який працює як онлайн вебсайт, який користувачі можуть відвідувати з будь-якого девайса. Майже два роки тому стартапери створили платформу, яка об'єднує всі робочі процеси та допомагає ефективно ними керувати.  

«Реліз відбувся трошки раніше початку повномасштабного вторгнення», — говорить фаундер. 

Основою процесу є публікація, всередині якої можна вести діалог з усіма членами команди, розставляти їм задачі з дедлайнами. Наприклад, автору потрібно написати сам текст, дизайнеру підготувати обкладинку, SEO-спеціалістам добрати ключові слова, та взагалі узгодити контент-план на певний період і слідкувати за його виконанням.

Скрін Loopo

Платформа має текстові редактори, файлове сховище, можливість для спілкування та багато інших функцій. Менеджер може слідкувати за загальним процесом, а кожен фахівець — за її особистими задачами та цілями, KPI та іншими особистими показниками. Всім учасникам на e-mail приходять сповіщення відповідно якої роботи чи задачі з вказанням публікація та дедлайну. Якщо в задачі не зазначений виконавець, сповіщення приходить усім, інакше лише відміченій людині. 

«Всі дані зберігаються на серверах американської компанії Amazon, а критичні дані шифруються», — акцентує фаундер. 

Однією з корисних функцій, яку додали до платформи розробники, є стейджи. Це набір типових задач, які потрібно зробити для будь-якої публікації. При створенні нової одиниці контенту всі вони будуть автоматично додані до неї. Стейджи можна налаштувати відповідно внутрішніх процесів команди.

В платформу можна завантажувати файли будь-якого формату, але місткістю до 100 Мб, а далі діє обмеження на загальне завантаження в 10 Гб на юзера. 

Скрін Loopo

«Ми вирішили, що оскільки функціонал пов’язаний із медіаконтентом, треба дати можливість завантажити значно більше інших сервісів, більшість з яких обмежуються 2 Гб на юзера», — пояснює Влад.

Первісна версія платформи була російською, але з початком повномасштабного вторгнення розробники її видалили. Зараз Loopo доступна англійською та стартапери працюють над перекладом на українську і на 50% роботи вже виконані.

Про штучний інтелект

Сервіс, створений стартаперами, зав’язаний на AI та може аналізувати попередні публікації та пропонувати відповідний контент відносно них. 

У відповідній вкладці користувач може обрати канал, публікацію для якого потрібно згенерувати, конкретизувати тему, і на базі вже наявного контенту AI запропонує тему для публікації, яка, за його логікою, може бути корисною.

Скрін Loopo

Далі штучний інтелект, інтегрований в текстовий редактор, допоможе написати текст, перефразувати щось або збільшити чи зменшити якийсь блок тексту. 

Про команду

Як розповідає Влад, наразі в команді три розробники, один з яких він.

«Я виступав у ролі фронтендера зовнішнього інтерфейсу веб-застосунку та був пов’язаний з розробкою бекенду», — говорить фаундер. 

Серед інших фахівців в стартапі є маркетолог, копірайтер і проджект-менеджер, який виступає в організації всіх задач.

За словами Влада наразі вони в пошуках дизайнера, щоб закрити всі потреби відповідно до соціальних мереж  і нових сторінок сайту. 

Про конкурентів та унікальність

Говорячи про місце Loopo на ринку подібних сервісів, Влад зазначає, що платформа перебуває посередині двох груп конкурентів: задачників на кшталт Trello, Jira, ClickUp та інших, які можуть виступати лише як менеджери, та контент-планерів таких, як Buffer і HubSpot, що дають можливість слідкувати за постами в календарі, планувати їх, або взагалі публікувати в автоматизованому режимі. 

«Ми додаємо можливість менеджменту до планування і тим самим закриваємо обидві ніші», — підкреслює Влад.

Крім того, на платформі є зручні інструменти комунікації. Контентні інтеграції поки доступні лише для Instagram.

Про вкладення та інвестиції

«Тут проблема не тільки в розробці, а в підтримці системи, відповідно, є кости, за котрі треба оплачувати, щоб сервіс працював», — зазначає розробник.

Крім того, серед витрат — платежі за маркетинг та просування та зарплатня фахівцям команди. 

На організацію роботи стартапу фаундери витратили за словами Влада тільки особисті кошти. Він не говорить конкретну цифру, але зазначає, що за два роки на двох вона точно перевищила $20 000.

«Наразі ми працюємо над залученням нових клієнтів, щоб прийти до інвестора, якого шукаємо, з готовим бізнесом, що працює», — розповідає фаундер.

Мінімальний обсяг інвестицій, які поставили собі за мету отримати стартапери, становить за словами Влада близько $300 000. В першу чергу вони підуть на розширення команди-розробки, щоб закрити питання по доробці продукту, залучення сейлз-менеджерів і на маркетингові витрати.

Про заробіток

За словами Влада, Loopo вже має клієнтів, близько 10 команд, котрі можуть покривати розходи компанії принаймні на підтримку сервісу. 

Якщо говорити про вартість, то команда до двох людей може користуватись Loopo безплатно. Стандартний пакет підписки на сервіс передбачає $8 за людину на місяць при оплаті одразу на рік і дає можливість користуватись всіма функціями, які надає платформа, як то штучний інтелект для генерації контенту, керування ролями, збільшення кількості каналів, які можна використовувати людьми, збереження історії публікації, стейджи та інше. Premium за $12 за людину знімає обмеження по розміру завантажених файлів, а також інші обмеження (кількість каналів публікацій, користувачів).

Про плани на майбутнє

За словами Влада, найближчим часом команда стартапу планує закрити задачу автопостінга для найпопулярніших соцмереж.

«Ми розуміємо, що в такому випадку закриваємо весь процес виконання будь-якої роботи над публікацією від початку придумування ідеї до її публікації», — зазначив він. 

В процесі також розробка можливості відправляти сповіщення з платформи на мобільні телефони, для цього потрібно випустити мобільний застосунок. Крім того, він додасть більшого комфорту та швидкості роботи з сервісом у користувачів, але для цього потрібна додаткова команда, яка буде якісно його підтримувати, говорить Влад. Також розробники працюють над доданням перевірки орфографії та пунктуації чи перекладу, але до цієї частини роботи за словами фаундера можна буде приступити, коли Loopo остаточно перекладуть українською.

Особисті плани Влада дуже повʼязані зі стартапом. 

«Моє бажання — побудувати класну команду для стартапу, яка буде горіти спільною справою», — говорить він.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
21% розробників уже користуються ШІ. Як український бізнес використовує ChatGPT Midjourney Notion AI тощо. Дослідження
21% розробників уже користуються ШІ. Як український бізнес використовує ChatGPT, Midjourney, Notion AI тощо. Дослідження
По темi
21% розробників уже користуються ШІ. Як український бізнес використовує ChatGPT, Midjourney, Notion AI тощо. Дослідження
«Рострелло». У росії збираються створити аналог Trello
«Рострелло». У росії збираються створити аналог Trello
По темi
«Рострелло». У росії збираються створити аналог Trello
Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok Jira росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж
Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok, Jira, росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж
По темi
Що міг би купити Ілон Маск після Twitter та Coca-Cola? Пропонують Tik-Tok, Jira, росію та Білорусь: добірка креативів від користувачів соцмереж
Notion запустив альфа-тестування «цифрового копірайтера»: що вміє штучний інтелект
Notion запустив альфа-тестування «цифрового копірайтера»: що вміє штучний інтелект
По темi
Notion запустив альфа-тестування «цифрового копірайтера»: що вміє штучний інтелект
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
В Україні нарешті планують декриміналізувати порнографію. Розповідаємо, як з'явилася українська еротика і чому потрібно легалізувати українську порноіндустрію
В Україні нарешті планують декриміналізувати порнографію. Розповідаємо, як з'явилася українська еротика і чому потрібно легалізувати українську порноіндустрію
В Україні нарешті планують декриміналізувати порнографію. Розповідаємо, як з'явилася українська еротика і чому потрібно легалізувати українську порноіндустрію
Депутати планують декриміналізувати порнографію в Україні і вже підготували для цього відповідний законопроєкт.  Цьому передувала петиція про легалізацію еротики та порно в Україні у липні 2022 року. Вона швидко зібрала необхідні 25 000 підписів. Тоді ж редакція dev.ua вирішила підготувати коротку історію порно в Україні. А також дізнатися, чи можна на порно збудувати багатомільярдну індустрію, якщо його легалізувати. (текст від 8 липня 2022 року).
2 коментарі
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.  Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.  Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.  (текст від 21 жовтня 2021 року) 
1 коментар
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі. Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року. 
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Клас! Як знайти?