😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 червня 2024, 19:33
2024-06-14
Виконавчий продюсер Assassin's Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Анонс Assassin’s Creed Shadows викликав негативну реакцію в деяких гравців, коли виявилося, що одним з двох протагоністів гри в середньовічному японську сеттингу, є чорношкірий самурай. Таке рішення розробників не сподобалося й Ілону Маску.
Анонс Assassin’s Creed Shadows викликав негативну реакцію в деяких гравців, коли виявилося, що одним з двох протагоністів гри в середньовічному японську сеттингу, є чорношкірий самурай. Таке рішення розробників не сподобалося й Ілону Маску.
Мова йде про появу Ясуке — загадкової історичної постаті, яка жила в Японії в 16 столітті, пише PC Gamer. Він є першим африканцем, офіційно зафіксованим в країні, який прибув до Японії з християнськими місіонерами, після чого став слугою Оди Нобунаги.
Про нього відомо небагато, але історія про аутсайдера, який став служити одному з наймогутніших людей Японії, інтригує й непогано підходить для гри Assassin’s Creed, яка використовує історію як плацдарм для розповіді власних сюжетів.
Однак Ubisoft зіткнулася з певною критикою після показу Ясуке в Assassin’s Creed Shadows. Частина гравців сприйняла це як черговий прояв «лівої повістки», спрямованої на «знищення відеоігор». Дехто аргументував свою критику занепокоєнням щодо історичної правдивості, попри те, що Ясуке — реальна людина, а Assassin’s Creed — серія відеоігор, яка дуже довільно трактує історію.
Одним з тих, хто вирішив висловитися з приводу рішення розробників, став Ілон Маск, який написав в X (Twitter), що «DEI вбиває мистецтво». DEI розшифровується як «різноманітність, справедливість та інклюзія» і означає політику, яку організації можуть використовувати для сприяння рівноправності.
«Цей твіт викликав такі емоції, що… перше, що мені захотілося зробити, це повернутися до „Х“, який я видалив, і просто написати твіт у відповідь. Я вважаю, що Ілон, і це сумно, просто підживлює ненависть. У мене було багато відповідей з трьох слів, які спадали на думку», — сказав виконавчий продюсер гри Марк-Алексіс Коте.
Він так і не відповів Маску, бо вирішив, що не зможе донести до таких людей як Ілон погляд команди розробників Assassin’s Creed Shadows. «Те, що говорить Ілон, це не про гру, яку ми створюємо. Люди повинні будуть грати в гру для себе. І якщо протягом перших 11 хвилин і 47 секунд вони не будуть переконані в тому, що ми робимо, ми можемо поговорити», — додав Коте.
Чергова частина серії Assassin’s Creed вийде 12 листопада 2024 на PlayStation 5, Xbox Series, PC та Mac.
Нагадаємо, що нещодавно Ілон Маск втрапив у скандал, коли співробітниця SpaceX, яка покинула компанію у 2013 році, звинуватила мільярдера в тому, що він неодноразово просив її виносити йому дітей. Однак це не завадило Маску отримати рекордний зарплатний пакет на $56 млрд від Tesla.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.