💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 січня 2025, 17:32
2025-01-20
Ілон Маск зізнався, що шахраював, коли вдавав із себе прогеймера
Мільярдер Ілон Маск, який полюбляє грати у відеоігри, визнав, що давав доступ іншим людям до свого акаунту в грі Path of Exile 2, щоб вони прокачали його до максимальних рівнів. У PoE 2 такий шеринг акаунтів заборонений, і акаунт Маска мусять заблокувати.
Мільярдер Ілон Маск, який полюбляє грати у відеоігри, визнав, що давав доступ іншим людям до свого акаунту в грі Path of Exile 2, щоб вони прокачали його до максимальних рівнів. У PoE 2 такий шеринг акаунтів заборонений, і акаунт Маска мусять заблокувати.
Гравці запідозрили мільярдера в шахрайстві, коли він на одному зі своїх стрімів демонстрував нерозуміння базових механік PoE 2, при цьому граючи за високорівневого персонажа. Наприклад, він не усвідомлював, наскільки потужним було його спорядження, і говорив дурниці на кшталт «мій посох лише 62-го рівня», хоча насправді це був один з найкращих предметів у грі, відзначає DSOGaming.
Гравцям в PoE 2 було очевидно, що Маск, який працює над розвитком кількох величезних компаній, і який також захопився політикою, немає десятків і сотень годин вільного часу на прокачку в грі. Проте мільярдер чомусь донедавна вдавав, що є справжнім професійним гравцем, який входить до топ-20 кращих в Path of Exile 2.
Проте в нещодавньому відео ютубера NikoWrex Ілон Маск зізнався, що таємно розкручував акаунти персонажів Diablo 4 та/або Path of Exile 2, і можливо, використовував торгівлю реальними грошима для придбання ігрового спорядження.
За словами мільярдера, він зробив це, бо «неможливо перемогти гравців в Азії, якщо цього не робити». Коли ютубер запитав Маска про те, чи самостійно прокачував своїх персонажів, той відповів: «Ні, я ніколи цього не стверджував. Топові акаунти в Diablo або PoE вимагають, щоб кілька людей грали на одному акаунті, щоб виграти перегони за рівнем».
Хоча це явне порушення правил гри, яке межує з використанням читів, Маск не вважає себе винним і не бачить причин перепрошувати в спільноти гравців у PoE 2.
В DSOGaming вказали, що студія Grinding Gear Games неодноразово карала «звичайних гравців» за бустинг/шеринг акаунтів, однак невідомо, чи зважаться розробники зробити подібне з акаунтом такої знаменитості, як Ілон Маск. Навіть якщо він сам у цьому зізнався.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.