💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
22 серпня 2024, 14:53
2024-08-22
Mercedes-Benz оголосила про партнерство з українським ігровим сервісом Boosteroid
Завдяки цьому партнерству застосунок Boosteroid наступного року з’явиться для автомобілів Mercedes, оснащених інформаційно-розважальною системою MBUX третього покоління.
Відвідувачі найбільшої ігрової офлайн-виставки Gamescom уже можуть випробувати деякі ігри в Mercedes-Benz E-Class на стенді партнера компанії у сфері кіберспорту SK Gaming.
«Разом із Boosteroid ми пропонуємо ще більш привабливий ігровий досвід для автомобілів Mercedes-Benz. Хмарний підхід до ігор — це ідеальний спосіб запропонувати нашим клієнтам і фанатам ігор найвищого класу», — сказав Магнус Остберг, директор із програмного забезпечення Mercedes-Benz AG.
У пресрелізі автовиробника зазначається, що за прогнозами, до початку 2030-х років 90% геймерів віддадуть перевагу хмарним іграм. Boosteroid уже полегшує користувачам хмарний доступ до ігор зі Steam або Epic, і наразі пропонує понад 1000 проєктів, включно з Fortnite та Sea of Thieves.
Boosteroid пропонується за системою підписок і доступний на PC ноутбуках, смартфонах, смарттелевізорах, а згодом і на інформаційно-розважальній системі MBUX. Застосунок Boosteroid буде доступний у Європі, Північній і Південній Америці у 2025 році. Його можна буде завантажити з автомобільного App Store.
На Gamescom відвідувачі стенда SK Gaming також зможуть випробувати нещодавно анонсовану гру Need for Speed™ Mobile, яка буде встановлюватися на автомобілі Mercedes-Benz у Китаї.
Раніше стало відомо, що Boosteroid розгорнув нові сервери в Європі, які тепер підтримуватимуть ігри з роздільною здатністю 4K в новому тарифному плані Ultra.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.