🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоТаке життя
16 лютого 2024, 11:11
2024-02-16
Meta вводить нові правила для рекламодавців, які розміщують оголошення про соціальні питання в Україні
З березня 2024 року Facebook буде зобов’язувати рекламодавців, котрі бажають запустити рекламу, пов’язану з соціальними питаннями в Україні, пройти авторизацію та додати застереження «Оплачено коштом» до рекламного оголошення.
«Соціальні питання є чутливими темами, які широко обговорюються або можуть вплинути на чинне або пропоноване законодавство. Meta вимагає підвищеної правдивості та прозорості для розміщення соціальної реклами, яка передбачає вплив на громадську думку шляхом обговорень, дебатів чи адвокації на користь, чи проти таких важливих тем як здоров’я, громадянські та соціальні права», — йдеться в заяві компанії.
Зазначається, що така реклама може надходити від різних рекламодавців, зокрема активістів, брендів, неприбуткових або політичних організацій. Усі вони зобов’язані пройти авторизацію та підтвердити свою особу шляхом надання посвідчення, виданого державою, в якій розміщується соціальна реклама.
«Ми хочемо бути певні, що люди в Україні мають доступ до деталей такої реклами та знають, хто за нею стоїть», — сказала Катерина Крук, керівниця з питань публічної політики щодо України в Meta.
Після авторизації рекламодавцям в Україні потрібно буде додати застереження «Оплачено коштом» до своєї соціальної реклами. Надалі рекламні оголошення будуть зберігатися у Meta’s Ad Library протягом семи років, аби громадськість могла бачити, хто запускав рекламу та деталі налаштувань таргетингу.
Нагадаємо, що нещодавно Meta видалила 1020 акаунтів, п’ять сторінок, дві групи у Facebook і 711 облікових записів Instagram за порушення політики компанії щодо «скоординованої неавтентичної поведінки». Усі вони входять до мережі, що була створена в Україні та націлена на українську та казахстанську аудиторії.
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
«В жовтні випускаємо VR-шолом для аватарів, в «чіпування» Neuralink Маска вірю мало». Про що глава Meta Цукерберг 3 години говорив в подкасті Джо Рогана
25 серпня вийшла чергова серія популярного подкасту The Joe Rogan Experience, гостем якого став глава компанії Meta Марк Цукерберг. Розповідаємо про головне з майже 3-годинного інтерв’ю.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі