Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоГроші
25 грудня 2023, 15:08
2023-12-25
Дніпровська міська рада опублікувала тендер на висвітлення своєї діяльності в Facebook та Telegram. Ціна питання — майже 5 млн грн
Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради розмістив тендер на Prozzoro для «поліпшення інформованості дніпрян» про свою роботу. Він передбачає виплату 4 800 000 грн за створення й публікацію кількох тисяч постів у Facebook та Telegram.
Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради розмістив тендер на Prozzoro для «поліпшення інформованості дніпрян» про свою роботу. Він передбачає виплату 4 800 000 грн за створення й публікацію кількох тисяч постів у Facebook та Telegram.
Тендер розміщений 22 грудня 2023 року має назву «Послуги з розміщення інформації (поліпшення інформованості дніпрян) у мережі Інтернет, а саме: соціальній мережі „Facebook“ та багатоплатформовому клауд-месенджері „Telegram“». Початок аукціону запланований на 1 січня 2024 року.
За майже 5 млн грн Дніпровська міська рада планує придбати 3680 послуг, які повинні бути виконані до 31 серпня. З них 3200 припадає на Facebook і 480 на Telegram.
Що передбачає цей тендер
Ці послуги спрямовані на «висвітлення діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради та депутатів усіх рівнів у мережі Інтернет». Передбачається, що це дасть:
розширення аудиторії й підвищення інформованості населення;
розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування;
розміщення соціальної реклами;
розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи;
розміщення звернень посадових осіб;
висвітлення іншої соціально-важливої інформації.
До вартості входить:
забезпечення медіасупроводу діяльності міської ради;
розробка та впровадження комунікаційної програми з інформування жителів міста;
надання консультаційних послуг щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет («Facebook» та «Telegram»);
оперативне реагування з висвітлення незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха).
копірайтинг та рерайтинг текстів інформаційних повідомлень, редакційна підготовка, адаптація матеріалів до формату та вимог «Facebook» та «Telegram».
Виконавець замовлення також має проводити збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії) та розробку інформаційних приводів, з метою підготовки рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій для розміщення в соцмережах.
В яких групах або сторінках на Facebook мають бути розміщені публікації:
Таким чином, одна публікація в соцмережах обходиться міській раді Дніпра у близько 1300 грн.
Чи були подібні тендери раніше
Так. У вересні 2021 року Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради розмістив подібний тендер вартістю 998 600 грн на закупівлю 780 послуг. Тобто вартість однієї публікації склала близько 1280 грн.
В цьому тендері перемогла ФОП Сергєєва Олена Миколаївна, яка в результаті аукціону погодилася виконати замовлення за 906 900 грн і обійшла ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп» з пропозицією в 907 000 грн.
Вона також виграла аналогічний тендер на 3 150 000 грн (2870 публікацій) у грудні 2021 року, погодившись виконати його за 3 141 250, і знову обійшовши ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп».
Цікаво, що Державна аудиторська служба України запідозрила цей тендер у порушенні законодавства у сфері публічних закупівель в інформації й ініціювала моніторинг у листопаді 2022 року. Однак він не виявив ознак порушень.
А ФОП Сергєєва Олена Миколаївна продовжила вигравати у ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп» тендери від Дніпровської міської ради:
на 4 800 000 грн (3680 публікацій) у грудні 2022 року (цього разу без жодної конкуренції, навіть від ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп»);
на 2 400 000 грн (1840 публікацій) у липні 2023 року (знову за участі ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп»).
Ймовірно, що й в аукціоні 1 січня 2024 року також переможе ФОП Сергєєва Олена Миколаївна, а головною інтригою стане те, чи візьме в ньому участь ТОВ «Айк’ю Діджитал Груп».
Що робити, щоб ваші твіти не блокували кремлеботи. Інструкція
Соціальна мережа Twitter — один з головних майданчиків для поширення інформації про війну в Україні західній спільноті. Але де правда про війну, там відразу з’являються боти Кремля, які кидають страйки. Розповідаємо що робити, аби ваші твіти не блокували.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.