🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 січня 2025, 12:40
2025-01-04
«Я фактично анонсував Minecraft 2». Творець однієї з найвідоміших ігор у світі повідомив, що працює над новим проєктом
Шведський програміст та геймдизайнер Маркус «notch» Перссон, найбільше відомий за розробкою гри Minecraft, розповів про роботу над новим проєктом. За його словами, це буде «духовний спадкоємець» його найуспішнішої гри.
Перссон створив першу робочу версію Minecraft всього за тиждень у 2009 році. Майже через 15 років і продажу с компанії Microsoft за $2,5 млрд, notch в X (Twitter) написав, що «фактично анонсував Minecraft 2».
«Я подумав, що, можливо, люди ДІЙСНО хочуть, щоб я зробив ще одну гру, дуже схожу на першу, і мені знову подобається працювати над іграми. Мені не дуже важливо, яку саме гру я зроблю першою (або навіть якщо я зроблю більше), але я знаю, що зроблю її, тому я вирішив, що абсолютно готовий дати їй чесну спробу у вигляді духовного наступника Minecraft і влаштувати опитування з цього приводу», — зазначив розробник.
Перссон додав, що подібні проєкти часто виходять невдалими, й він боїться, що подібна доля спіткає і його нову гру. «Я також дуже ціную бути людиною слова, тому маю намір зробити це так, щоб жодним чином не намагатися підло зазіхнути на неймовірну роботу, яку робить команда Mojang», — написав розробник Minecraft у дописі, в якому негативно відзначив внесок Microsoft.
Наразі невідомо наскільки серйозно можна сприймати останні заяви Маркуса Перссона. Можливо його акаунт в X (Twitter) було зламано, оскільки нещодавні дописи Перссона виглядають дивно. Наприклад, у повідомленні опублікованому годину тому, і яке наразі закріплене в його акаунті, notch зізнався що має «дуже маленький пеніс».
Minecraft — це гра-пісочниця 2011 року, розроблена та видана шведською Mojang Studios. Першу версію гри Маркус Перссон створив використовуючи мову програмування Java. Гра постійно оновлювалася і вийшла у світ 18 листопада 2011 року. Після цього Перссон залишив Mojang і передав контроль над розробкою Дженсу «Джебу» Бергенстену.
За 15 років її було портовано на кілька платформ, включаючи смартфони, планшети та різні ігрові консолі. У 2014 році Mojang та інтелектуальна власність Minecraft були придбані корпорацією Microsoft за $2,5 млрд. Minecraft є найбільш продаваною відеогрою всіх часів: станом на 2024 рік було продано понад 300 мільйонів копій; вона має майже 170 мільйонів активних гравців щомісяця.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.