🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
24 березня 2025, 12:21
2025-03-24
Minecraft отримає оновлення Vibrant Visuals, яке суттєво змінить графіку гри
Розробники Minecraft анонсували оновлення Vibrant Visuals із візуальними покращеннями для гри. Воно охоплює як спрямоване освітлення, об'ємний туман, пікселізовані тіні та воду, але жодним чином не змінює ігровий процес Minecraft.
Розробники Minecraft анонсували оновлення Vibrant Visuals із візуальними покращеннями для гри. Воно охоплює як спрямоване освітлення, об'ємний туман, пікселізовані тіні та воду, але жодним чином не змінює ігровий процес Minecraft.
Це оновлення спочатку буде випущено для Minecraft: Bedrock Edition, але планується, що в майбутньому Vibrant Visuals з’явиться і в Minecraft: Java Edition. Зазначається, що «візуальні тіні не впливатимуть на рівень освітленості з погляду ігрової механіки, а також не впливатимуть на те, де з’являються ворожі моби».
Класична графіка буде збережена — гравці зможуть перемикатися між новим і попереднім візуальним виглядом Minecraft простим натисканням кнопки. Реліз Vibrant Visuals має відбутися «вже за кілька місяців» у бета-версії.
«Зараз відбувається багато тестування, щоб спробувати випустити її на якомога більшій кількості платформ, але важливо, щоб вона була якісною й добре працювала. Тож так, це дійсно початок шляху», — сказала Агнес Ларссон, ігровий директор Minecraft Vanilla.
«У нас уже були проєкти, пов’язані з графікою, і ми хотіли зробити подібне оновлення, але я думаю, що цього разу ми дійсно хотіли зайняти простір, щоби побудувати фундамент для цього нового режиму. Не забігаючи наперед, ми хотіли переконатися, що він буде кросплатформенним і справді сильним, щоб ми могли відштовхуватися від нього і випустити його разом зі спільнотою. Ми дійсно хотіли дати гравцям те, що вони хотіли. Ми знаємо, що вони давно просили саме про таке візуальне оновлення», — зазначила Медді Псенка, старший менеджер із продуктів.
Розробники говорять, що збираються покращувати графіку гри впродовж наступних кількох років, оскільки Mojang намагається збалансувати класичну естетику Minecraft із бажанням зробити її більш схожою на сучасний проєкт.
Vibrant Visuals буде безплатним оновлення — Mojang продовжує відмовлятися від подальшої монетизації найпопулярнішої гри всіх часів. Розробники також не планують додавати контент, згенерований ШІ, і відмовляються від ідеї зробити Minecraft 2.
Однак від гучних заяв не утримується автор оригінальної Minecraft, шведський програміст і геймдизайнер Маркус «notch» Перссон. Раніше він розповів про роботу над новим проєктом, який, за його словами, буде «духовним спадкоємцем» його найуспішнішої гри.
В Україні презентували Minesalt — гру на базі Minecraft, яка відтворює соляні копальні Соледара. Вона допоможе зібрати кошти на відновлення школи, зруйнованої росіянами
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.