😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
21 вересня 2023, 08:30
2023-09-21
Microsoft може закрити свій ігровий напрям. Стали відомі умови, за яких це може статися
У межах масштабного витоку інформації із судової справи Microsoft проти FTC, з’ясувалося, що можливий сценарій, за якого Microsoft і Xbox узагалі покинуть ігровий бізнес. Принаймні так вважав очільник Xbox Філ Спенсер.
У межах масштабного витоку інформації із судової справи Microsoft проти FTC, з’ясувалося, що можливий сценарій, за якого Microsoft і Xbox узагалі покинуть ігровий бізнес. Принаймні так вважав очільник Xbox Філ Спенсер.
Про це повідомляє Insider Gaming. Витік документа показує траєкторію розвитку передплатників Xbox Game Pass на найближчі роки. Прогнози показують, що сервіс перетне позначку в 100 мільйонів передплатників десь між 2029 і 30 фінансовим роком.
У відповідь на цю аналітику Спенсер сказав, що Microsoft «доведеться прийняти інше рішення щодо бізнесу», якщо цифри не зростатимуть швидше, ніж прогнозувалося. Це може означати, що компанія вирішить облишити цей напрям.
Графік зростання підписників Game Pass. Зображення: Insider Gaming
У злитому внутрішньому листуванні він стверджував, що не вірить, що саме так виглядатиме майбутній бізнес Xbox.
«Я можу з упевненістю сказати, що якщо ми не досягнемо більшого прогресу за межами консолей, ми вийдемо з ігрового бізнесу», — вважав Філ Спенсер.
На його думку, Xbox Game Pass має набрати таку кількість підписників значно раніше, ще до «26-го, 27-го фінансового року» інакше Microsoft «доведеться прийняти інше рішення щодо бізнесу».
Наразі орієнтовна кількість підписників Xbox Game Pass складає близько 30 мільйонів.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.