Олександр КузьменкоGameDev
16 серпня 2023, 11:42
2023-08-16
Xbox забиратиме «геймерські права» у токсичних гравців. Зібравши 8 попереджень, про мультиплеєр можна забути на цілий рік
Компанія Xbox вводить систему штрафів для гравців з неналежною поведінкою. Максимальні санкції передбачають позбавлення доступу до соціальних функцій Xbox на цілий рік. Але для цього треба отримати 8 попереджень за 6 місяців.
Компанія Xbox вводить систему штрафів для гравців з неналежною поведінкою. Максимальні санкції передбачають позбавлення доступу до соціальних функцій Xbox на цілий рік. Але для цього треба отримати 8 попереджень за 6 місяців.
Про це Xbox написала у своєму блозі. Компанія прагне змусити гравців «шанобливо взаємодіяти» один з одним, а користувачів, які займаються цькуванням, будуть карати подібно до системи водійських штрафів.
Нова система передбачає накопичення попереджень за неналежну поведінку, максимум до 8 страйків. Відповідно від кількості попереджень залежить і тяжкість покарання.
1 попередження — 1 день відсторонення;
2 попередження — 1 день відсторонення;
3 попередження — 3 дні відсторонення;
4 попередження — 7 днів відсторонення;
5 попередження — 14 днів відсторонення;
6 попередження — 21 день відсторонення;
7 попередження — 60 днів відсторонення;
8 попередження — 365 днів відсторонення.
Всі користувачі починають з «чистого аркуша», кожне попередження має термін давності в 6 місяців, після чого зникає з історії.
Так виглядає сторінка зі страйками для гравця
Гравці з активними страйками не втратять доступ до своїх ігор, і зможуть грати в них в однокористувацькому режимі. Але вони будуть відсторонені від соціальних функцій Xbox, таких як: обмін повідомленнями, участь в паті й командному чаті, багатокористувацький режим і т. п.
«За найсерйозніші порушення, включно з незаконною діяльністю, Xbox зберігає можливість назавжди призупинити всю функціональність акаунта разом з доступом до покупок», — нагадали в компанії
В Xbox зауважили, що за їхніми даними гравці зазвичай припиняють неналежну поведінку після одного попередження, швидко засвоюючи, що є прийнятним, а що ні. «Система покарань призначена для того, щоб ще більше заохотити гравців до позитивної та належної взаємодії зі спільнотою Xbox», — стверджують в компанії.
Microsoft і сервіс хмарного геймінгу, який працює в Україні, Boosteroid підписали угоду на 10 років. Microsoft надасть партнеру ігри для ПК Xbox та ігри Activision Blizzard
За лаштунками лабораторії, військової школи та минулого героя
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.