Ми відкриваємо ряд вакансій в dev.media. Ось кого шукаємо
Команда dev.media шукає колег на remote: керівника відділу services and affiliates, редактора афіліатного контенту, авторів та новинарів.
Команда dev.media шукає колег на remote: керівника відділу services and affiliates, редактора афіліатного контенту, авторів та новинарів.
dev.media — це швидко зростаюча екосистема медіа та корисних сервісів для роботи та дозвілля IT-комьюніті. Група компаній dev.media має у своєму портфелі медійні проєкти (dev.ua, devby.io, bbbl.dev), існуючі сервіси (робота, курси та інші), а також сервіси на стадії підготовки до запуску.
— Повністю віддалену роботу без мікроменеджменту та безглуздої буденності. Головне — результат.
— Ринкову зарплатню з бонусами та перспективою зросту. Обговорюється індивідуально з кандидатом.
— Круту команду, яка постійно експериментує та запускає нові продукти.
— Можливість пропонувати та реалізовувати ідеї силами команди — ми любимо та підтримуємо ініціативу.
— Управління командою відділу. Брати участь у наймі, займатися постановкою задач та контролем якості, мотивувати, розвивати, давать якісний зворотній зв’язок.
— Управління існуючими продуктами/сервісами, їх аналіз та розвиток.
— Генерація та запуск нових продуктів/сервісів (дослідження, гіпотези, тестування, запуск, аналітика).
— Стратегічне та тактичне планування роботи відділу (roadmap, OKR, KPI).
— Робота з системою ключових показників ефективності, їх вибір/визначення, якщо необхідно.
— Контроль ключових фінансових показників відділу — доходи, витрати, ефективність.
— Взаємодія з медіа-командами групи компаній (dev.by, dev.ua, bbbl.dev).
— Координація роботи з ключовими партнерами.
— Робота з аналітикою.
✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected].
Шукаємо досвідченого редактора, що вибудує та підтримуватиме процес створення освітнього та рекомендаційного контенту. Орієнтири:
https://www.forbes.com/advisor/, https://www.nytimes.com/wirecutter/
Вам потрібно буде писати та редагувати статті з афілійованими посиланнями — за такою ж моделлю працюють BuzzFeed, The Verge, Wirecutter, Лайфхакер і Т—Ж.
Редактор афілійованого контенту нового розділу Advisor в ідеалі працював раніше з комерційним контентом, співпрацював з бренд-медіа або вів корпоративні блоги.
— Грамотно та осмислено писати — ви вмієте шукати фактуру, легко можете позбутися «води» та знаєте, як побудувати драматургію тексту, навіть якщо це інструкція How to
— Добре орієнтуватися у медіапросторі — розбиратися, як працюють різні формати контенту та елементи верстки (врізки, банери, гіперпосилання). Ви розумієте, як спростити навігацію у статті та підвести читача до конкретної дії. Ви знаєте, коли краще зробити розважальний текст, а коли — лонгрід.
— Підтримувати зв’язок з комерційними партнерами: знаходити компроміси, адаптувати tone-of-voice, одночасно ставлячи інтереси читача на перше місце. Ми не створюємо «контент, що продає». Ми робимо корисні матеріали, які «працюють» та приносять комісію.
— Розуміти, як створюється контент, що втягує, та за рахунок чого може рости CTR. Базове розуміння SEO. Навички роботи з аналітичними інструментами (Google Analytics, The IO).
— Мати досвід роботи з авторами. Чудово, якщо ви знаєте, як генерувати теми, ставити ТЗ, приймати роботу та доводити матеріал до публікації.
— Працювати у команді. Ви будете постійно взаємодіяти з дизайнерами, менеджерами, редакторами медіа, SEO- та SMM-спеціалістами. Для спілкування ми використовуємо Slack та Jira.
— Володіти англійською не нижче Upper-Intermediate — вам часто потрібно буде працювати з англомовними джерелами.
💡 Кандидатам, що підходять, ми пропонуємо невелике тестове завдання, що потребує від години до двох вашого часу.
✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected].
Медіа про освіту, кар'єру та життя в цифровому світі Bubble шукає новинника та авторів, які будуть писати про тренди digital-середовища: від історій про релокейт та дауншифтинг та пояснювань про цифрове стеження до гідів для цифрових кочівників
Новинар — людина, яка моніторить IT-повістку і може швидко зібрати новину/експлейнер/короткий переказ на основі інфоприводу, що горить. Важливі: хороша англійська мова та вміння швидко розбиратися у великій кількості інформації. Потрібно вміти оперативно генерувати теми та писати стрункі короткі матеріали з великою кількістю фактури без води та абстракцій. Ми шукаємо людину, яка вже знайома з циклом створення новин або коротких текстових форматів. Ідеально, якщо ви вже працювали в редакції чи контент-відділі та вмієте працювати швидко та якісно. Плюсом буде досвід роботи з IT- та tech-тематикою.
Автор — людина, яка стежить за трендами в IT, знає, хто є хтось у сфері. А якщо чогось не знає, то може швидко розібратися в будь-якій айтішній темі та достукатися до героїв/експертів. Ми шукаємо авторів як фул-тайм, так і на фрілансі. Ця вакансія для людини, яка має досвід роботи в медіа та портфоліо журналістських (не копірайтерських) матеріалів. Плюсом будемо наявність контактів у айтішному середовищі. Якщо ви спеціалізуєтесь на нішевій тематиці (криптовалюти, кібербезпека, електроніка), пишіть — у Bubble знайдуться завдання якраз за вашим профілем.
💡 Кандидатам, що підходять, ми пропонуємо невелике тестове завдання, що потребує від години до двох вашого часу.
✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected]. Також прикладіть посилання на 3-4 опубліковані матеріали, якими ви пишаєтеся. Листи, без прикладів робіт, ми розглянути не зможемо.