Збираємо базу IT-компаній. Приєднуйтесь 👇

Ми відкриваємо ряд вакансій в dev.media. Ось кого шукаємо

Команда dev.media шукає колег на remote: керівника відділу services and affiliates, редактора афіліатного контенту, авторів та новинарів.

Залишити коментар
Ми відкриваємо ряд вакансій в dev.media. Ось кого шукаємо

Команда dev.media шукає колег на remote: керівника відділу services and affiliates, редактора афіліатного контенту, авторів та новинарів.

Про нас

dev.media — це швидко зростаюча екосистема медіа та корисних сервісів для роботи та дозвілля IT-комьюніті. Група компаній dev.media має у своєму портфелі медійні проєкти (dev.ua, devby.io, bbbl.dev), існуючі сервіси (робота, курси та інші), а також сервіси на стадії підготовки до запуску. 

Що пропонуємо майбутнім колегам

— Повністю віддалену роботу без мікроменеджменту та безглуздої буденності. Головне — результат. 

— Ринкову зарплатню з бонусами та перспективою зросту. Обговорюється індивідуально з кандидатом.

— Круту команду, яка постійно експериментує та запускає нові продукти. 

— Можливість пропонувати та реалізовувати ідеї силами команди — ми любимо та підтримуємо ініціативу. 

Керівник відділу Services and Affiliates

Чим треба займатися

— Управління командою відділу. Брати участь у наймі, займатися постановкою задач та контролем якості, мотивувати, розвивати, давать якісний зворотній зв’язок. 

— Управління існуючими продуктами/сервісами, їх аналіз та розвиток.

— Генерація та запуск нових продуктів/сервісів (дослідження, гіпотези, тестування, запуск, аналітика).

— Стратегічне та тактичне планування роботи відділу (roadmap, OKR, KPI).

— Робота з системою ключових показників ефективності, їх вибір/визначення, якщо необхідно.

— Контроль ключових фінансових показників відділу — доходи, витрати, ефективність. 

— Взаємодія з медіа-командами групи компаній (dev.by, dev.ua, bbbl.dev).

— Координація роботи з ключовими партнерами.

— Робота з аналітикою.

Для нас є важливим

  • Досвід керування цифровими продуктами/сервісами не менше 2 років
  • Досвід керування командою не менше 3 років
  • Навички розробки середньострокової стратегії, підготовка стратегічних та тактичних roadmaps для команди
  • Навички роботи з великими об’ємами інформації, в умовах невизначеності та високого темпу змін
  • Високий рівень комунікацій (усна та письмова)
  • Розвинені презентаційні навички
  • Високий рівень аналітичних можливостей, системного мислення та самоорганізації
  • Цілеспрямованість та робота на результат

✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected]

Редактор афілійованого контенту нового розділу Advisor

Шукаємо досвідченого редактора, що вибудує та підтримуватиме процес створення освітнього та рекомендаційного контенту. Орієнтири:

https://www.forbes.com/advisor/, https://www.nytimes.com/wirecutter/

Вам потрібно буде писати та редагувати статті з афілійованими посиланнями — за такою ж моделлю працюють BuzzFeed, The Verge, Wirecutter, Лайфхакер і Т—Ж.

Редактор афілійованого контенту нового розділу Advisor в ідеалі працював раніше з комерційним контентом, співпрацював з бренд-медіа або вів корпоративні блоги.

Важливо:

— Грамотно та осмислено писати — ви вмієте шукати фактуру, легко можете позбутися «води» та знаєте, як побудувати драматургію тексту, навіть якщо це інструкція How to

— Добре орієнтуватися у медіапросторі — розбиратися, як працюють різні формати контенту та елементи верстки (врізки, банери, гіперпосилання). Ви розумієте, як спростити навігацію у статті та підвести читача до конкретної дії. Ви знаєте, коли краще зробити розважальний текст, а коли — лонгрід. 

— Підтримувати зв’язок з комерційними партнерами: знаходити компроміси, адаптувати tone-of-voice, одночасно ставлячи інтереси читача на перше місце. Ми не створюємо «контент, що продає». Ми робимо корисні матеріали, які «працюють» та приносять комісію.

— Розуміти, як створюється контент, що втягує, та за рахунок чого може рости CTR. Базове розуміння SEO. Навички роботи з аналітичними інструментами (Google Analytics, The IO). 

— Мати досвід роботи з авторами. Чудово, якщо ви знаєте, як генерувати теми, ставити ТЗ, приймати роботу та доводити матеріал до публікації. 

— Працювати у команді. Ви будете постійно взаємодіяти з дизайнерами, менеджерами, редакторами медіа, SEO- та SMM-спеціалістами. Для спілкування ми використовуємо Slack та Jira.

— Володіти англійською не нижче Upper-Intermediate — вам часто потрібно буде працювати з англомовними джерелами. 

💡 Кандидатам, що підходять, ми пропонуємо невелике тестове завдання, що потребує від години до двох вашого часу. 

✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected]

Автори та новинарі у Bubble

Медіа про освіту, кар'єру та життя в цифровому світі Bubble шукає новинника та авторів, які будуть писати про тренди digital-середовища: від історій про релокейт та дауншифтинг та пояснювань про цифрове стеження до гідів для цифрових кочівників

Новинар — людина, яка моніторить IT-повістку і може швидко зібрати новину/експлейнер/короткий переказ на основі інфоприводу, що горить. Важливі: хороша англійська мова та вміння швидко розбиратися у великій кількості інформації. Потрібно вміти оперативно генерувати теми та писати стрункі короткі матеріали з великою кількістю фактури без води та абстракцій. Ми шукаємо людину, яка вже знайома з циклом створення новин або коротких текстових форматів. Ідеально, якщо ви вже працювали в редакції чи контент-відділі та вмієте працювати швидко та якісно. Плюсом буде досвід роботи з IT- та tech-тематикою.

Автор — людина, яка стежить за трендами в IT, знає, хто є хтось у сфері. А якщо чогось не знає, то може швидко розібратися в будь-якій айтішній темі та достукатися до героїв/експертів. Ми шукаємо авторів як фул-тайм, так і на фрілансі. Ця вакансія для людини, яка має досвід роботи в медіа та портфоліо журналістських (не копірайтерських) матеріалів. Плюсом будемо наявність контактів у айтішному середовищі. Якщо ви спеціалізуєтесь на нішевій тематиці (криптовалюти, кібербезпека, електроніка), пишіть — у Bubble знайдуться завдання якраз за вашим профілем.

💡 Кандидатам, що підходять, ми пропонуємо невелике тестове завдання, що потребує від години до двох вашого часу. 

✉️Надсилайте розповідь про себе та свій досвід роботи на [email protected] Також прикладіть посилання на 3-4 опубліковані матеріали, якими ви пишаєтеся. Листи, без прикладів робіт, ми розглянути не зможемо.

Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців

Надсилайте вакансії

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
Знову #Всратівакансії. ТОП-5 неоковирних вакансій тижня в IT і не тільки
Знову #Всратівакансії. ТОП-5 неоковирних вакансій тижня в IT і не тільки
Знову #Всратівакансії. ТОП-5 неоковирних вакансій тижня в IT і не тільки
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua попросили дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.