💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаРобота
7 вересня 2022, 17:39
2022-09-07
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Я, звичайно, перепрошую, але для чого вакансії на укрджоб сайтах пишуть англійською мовою відразу? Показати кандидату, які ви розумники або як добре володієте перекладачем та гуру копіпаста. Хочу зауважити, що в 21 столітті в браузері є кнопка „перекласти“. На мій погляд, такі вакансії відлякують кандидата, якщо ви звичайно не наймаєте його для роботи в США або іншій закордонній фірмі, де і СV потрібно надати англійською», — зазначила HR.
Під постом спеціалістки почалася дискусія, в якій айтішники швидко пояснили, чому саме англійська — одна з найважливіших вимог при роботі в IT.
Вже традиційно вся документація в айті — англійською мовою. Це робить її універсальною та придатною для будь-кого (якщо не зараз, то в майбутньому за потреби). Також це пов’язано із замовниками, з якими співпрацює компанія. Часто це англомовні компанії. Буває, що вони навіть переглядають описи таких вакансій, коли шукають людину в команду. І ще тисяча та одна причина.
Так, бувають такі проєкти, де люди спілкуються іншими мовами і все ок. Проте це, скоріше, виключення (принаймні для України). Однак, навіть це не гарантує, що наступний проєкт чи наступна компанія зможе послуговуватися лише не-англійською. Я рекомендую ставитись до англійської спокійно. Ба більше — почати хвилюватись та підтягувати її, якщо стає некомфортно читати описи вакансії англійською.
Є й захисники антианглійської позиції в описі вакансій.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі