Про Херсон від херсонця 🔥

N-iX використала бренди конкурентів в контекстній рекламі для пошуку кадрів. Що думають в EPAM, Ciklum, Intetics, SoftServe та Intellias

У Facebook зав’язалася дискусія про те, наскільки етично IT-компанії використовувати бренди конкурентів для найму співробітників. 

1 коментар
N-iX використала бренди конкурентів в контекстній рекламі для пошуку кадрів. Що думають в EPAM, Ciklum, Intetics, SoftServe та Intellias

У Facebook зав’язалася дискусія про те, наскільки етично IT-компанії використовувати бренди конкурентів для найму співробітників. 

Як пише Digital Marketing Director в Intetics Ірина Дубовик, компанія N-ix використовувала бренди великих IT-компаній Intetics, EPAM, DataArt, SoftServe, Intellias, GlobalLogic, Ciklum для пошуку кадрів в РРС рекламі. 

Тобто при введенні в пошуковому рядку назви однієї з компаній першим результатом видається інформація про N-iX. 

З точки зору Дубовик, такі дії неетичні щодо компаній, чиї бренди залучені в рекламі.

«В епоху інтернету, Digitalisation, ком’юніті, соцмереж є можливість і інструменти відреагувати на кейс використання бренду компанії іншим гравцем. Наше ставлення — працювати коректно і професійно. Якщо використовуєш чужий бренд, можна запитати дозвіл. Якщо є спірні моменти — вирішувати відкрито, і в спільноті розвивати IT сектор в цілому, в тому числі за питанням чесної конкуренції, Digital Marketing та ініціалізації змін у законодавстві. Саме тому ми розмістили публічно пости в соціальних мережах із запитом до IT ком’юніті на їхню думку. Для нас етично працювати над своїм брендом, давати свій результат самим не за рахунок інших», — розповіла Дубовик dev.ua.

Вона каже, що Intetics написали N-iX прохання прибрати Intetics з PPC реклами, також стандартний запит у Google на використання бренду Intetics іншою компанією та підключення юристів із застосовуванням міжнародних практик у законодавстві. «Один із експертів надав інформацію про те, що такі речі вже є предметом розгляду антимонопольників по всьому світу. За несумлінну конкуренцію з використанням чужих товарних знаків б’ють двічі», — повідомила Digital Marketing Director в Intetics.

dev.ua запитав IT-гравців про те, що вони думають з цього приводу. 

У SoftServe коментувати ситуацію не стали — в компанії не бачать в діях конкурента нічого страшного. В Intellias вважали за краще помовчати — коментарі щодо дій конкурентів поза етикою компанії. 

«Перед нами приклад типової реклами за брендовими запитами. В цьому випадку — назвам компаній-конкурентів. З технічної точки зору тут немає нічого кримінального — подібну активність розгорнути може в принципі хто завгодно. Але ось з точки зору етичності щодо Інтернет-користувача — це „сіра“, якщо не сказати „чорна практика“, яка цілеспрямовано вводить потенційного кандидата в оману», — говорить Катерина Головінова, маркетинг-менеджерка EPAM.

Ольга Куракса, Vice President, Workforce and Delivery Operations в Ciklum, каже, що до цього варто ставитися як до ще одного доказу, що ринок більш ніж розігрітий. «Так, зараз час кандидатів, в який всі так чи інакше борються за їх увагу. Але перегрітість ринку не скасовує стандарти бізнес-етики й не дає карт-бланш на їх порушення. Відчайдушні дії ринок пробачить, але вони запам’ятаються. Адже репутація — найцінніше, що у нас є», — каже вона.

За її словами, логічно, наприклад, що колеги на ключових позиціях, які йдуть в інші компанії, не намагаються переманить своїх колишніх колег. «Часом це навіть прямо прописується в контракті з фахівцем. Логічно, що компанії, які піклуються про своє реноме і думають на крок вперед, не вішають свої білборди відразу біля офісу конкурента. В іншому випадку легко дійти до абсурду, перетворити маркетингові війни в безглузді витрати бюджету, а просування — в хаос. У підсумку будуть тільки втрачені гроші та репутація, але бізнес-цілі так і не будуть досягнуті», — говорить Куракса.

За словами Vice President, Workforce and Delivery Operations в Ciklum, в IT-сфері звикли підтримувати поважні та конструктивні відносини з конкурентами.

GitLab та EPAM потрапили до рейтингу найкращих роботодавців США
GitLab і EPAM потрапили в рейтинг кращих роботодавців США
По темі
GitLab і EPAM потрапили в рейтинг кращих роботодавців США
Чи існує сексизм та харасмент в українських IT-компаніях. Міні-опитування dev.ua
Чи існує сексизм і харасмент в українських IT-компаніях. Міні-опитування dev.ua
По темі
Чи існує сексизм і харасмент в українських IT-компаніях. Міні-опитування dev.ua
Електробайки по-українськи між Києвом та Лос-Анджелесом в «СКШ»

Дивіться, чим живе Delfast під час війни в Україні

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Як IT-роботодавці справлялися з курсовою різницею до того, як Нацбанк вирівняв комерційний та офіційний курси валют: результати опитування
Як IT-роботодавці справлялися з курсовою різницею до того, як Нацбанк вирівняв комерційний та офіційний курси валют: результати опитування
Як IT-роботодавці справлялися з курсовою різницею до того, як Нацбанк вирівняв комерційний та офіційний курси валют: результати опитування
Ще вчора айтішники не розуміли, як вивести гроші зі своїх ФОП-рахунків без втрат, а роботодавці шукали варіанти мінімізувати скорочення зарплат від множинного курсу. Адже різниця між офіційним та комерційним курсами становила близько 20%. Сьогодні ж НБУ вирівняв курси, піднявши офіційну вартість валюти до ринкової. 
ІТ-компанія N-iX відкрила офіс у Кракові на 40 працівників: фото
ІТ-компанія N-iX відкрила офіс у Кракові на 40 працівників: фото
ІТ-компанія N-iX відкрила офіс у Кракові на 40 працівників: фото
N-iX відкриває офіс у Івано-Франківську
N-iX відкриває офіс у Івано-Франківську
N-iX відкриває офіс у Івано-Франківську
«У нас вже понад 20 співробітників служать у ЗСУ або ТрО. Ми виплачуємо їм дохід і зберігаємо робоче місце». Що про мобілізацію айтішників думають в компаніх N-iX
«У нас вже понад 20 співробітників служать у ЗСУ або ТрО. Ми виплачуємо їм дохід і зберігаємо робоче місце». Що про мобілізацію айтішників думають в компаніх N-iX
«У нас вже понад 20 співробітників служать у ЗСУ або ТрО. Ми виплачуємо їм дохід і зберігаємо робоче місце». Що про мобілізацію айтішників думають в компаніх N-iX
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що ініціює бронь для працівників IT-сфери від призову, оскільки айтішники більш корисні у інтернет-війську, аніж у лавах ЗСУ. Таку історію сприйняли неоднозначно працівники інших сфер діяльності. Forbes Ukraine розпитав, як до такого привілею ставляться самі айтішники у директора з галузевих питань IT-компанії N-iX Святослава Кавецького. dev.ua публікує найцікавіше.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

В тексті оголошень чужі бренди не згадані і Гугл Адс дозволяє таку рекламу навіть якщо зареєстрована ТМ. Це нормальна практика. Через відсутність згадки ваших брендів в тексті оголошення і на посадковій сторінці вартість кліка для N-IX буде значно вищою. Запускайте рекламу на свій бренд з високою ставкою, а ми всі подивимось в кого першого закінчаться бюджети)