💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоСанкції
20 вересня 2024, 12:49
2024-09-20
Інтернет-провайдери в росії скаржаться, що масово втрачають абонентів через сповільнення YouTube
Оператори дротового інтернету «масово втрачають абонентську базу» через уповільнення YouTube у росії, яке менше вплинуло на російських мобільних операторів. Провайдери скаржаться, що нерівномірне сповільнення є не чесною конкурентною перевагою.
Про це повідомляє «Українська правда» з посиланням на російські ЗМІ. Вони пишуть, що в російських інтернет-провайдерів спостерігається «значне погіршення доступу до сайту відеохостингу» під час виходу в інтернет через Wi-Fi, під'єднаний до дротових мереж зв’язку, але в мережах мобільного зв’язку уповільнення YouTube незначне.
Асоціація російських провайдерів інтернету вважає, що нерівномірне зниження якості сервісів «порушує правила вільного ринку». Оскільки YouTube є популярною відеоплатформою, її наявність або обмеження, як і якість доступу до неї, є для операторів «або конкурентною перевагою, або конкурентним обмеженням». В асоціації наголошують, що уповільнення роботи YouTube пов’язане із зовнішнім впливом, який міг бути здійснений тільки підконтрольним «роскомнадзору» органом.
Провайдери звернули увагу, що в російському законодавстві немає такого інструменту, як «уповільнення роботи», а сам YouTube не входив до списку заборонених або обмежених до доступу ресурсів. Тому «роскомнадзор» не мав права «обмежувати доступ до інформації». Асоціація просить відкрити справу про порушення антимонопольного законодавства.
Згодом інтернет-моніторингові сайти росії повідомили про масові збої в роботі відеохостингу YouTube, а російські провайдери почали попереджати користувачів про блокування сервісів Google.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.