Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
1 липня 2025, 16:16
2025-07-01
«Нах*й тих уйо*ків». Автор роману «Видозмінений вуглець» заявив, що не видаватиме свої книги на росії, і розповів про співпрацю з українською студією Gunzilla Games
Британський письменник-фантаст Річард Морган, найбільш відомий за романом «Видозмінений вуглець», який екранізував Netflix, поспілкувався з українськими читачами. Він розповів, чи виходитимуть його нові книжки на російському ринку, і згадав про роботу з ігровою студією Gunzilla Game, яка має офіс у Києві.
Британський письменник-фантаст Річард Морган, найбільш відомий за романом «Видозмінений вуглець», який екранізував Netflix, поспілкувався з українськими читачами. Він розповів, чи виходитимуть його нові книжки на російському ринку, і згадав про роботу з ігровою студією Gunzilla Game, яка має офіс у Києві.
Розмову з Морганом передав проєкт «Зоряна Фортеця», який популяризує наукову фантастику в Україні. Під час Q/A сесії з читачами письменника запитали, що він думає про видавництво своїх книжок на росії.
«Здається, мої видавці нічого мого в росії не видають. Якщо вони прийдуть до мене з контрактом на російську книжку, я не підписуватиму угоду», — сказав Річард Морган.
Він вважає таку ситуацію малоймовірною й додав, що, на його думку, більшість європейських видавців не працює з рф через санкції.
«Я можу сказати, поклавши руку на серце, що я особисто не продаватиму сраним росіянам прав. Нах*й тих уйо*ків», — заявив письменник.
Він нагадав, що співпрацює з українсько-німецькою відеоігровою компанією Gunzilla Games, яка створює батл-рояль Off the Grid, і ще до російського повномасштабного вторгнення відвідував Київ кілька разів.
«Вони найняли мене у 2020 році. Я маю гарні стосунки з багатьма людьми з України. Мені дуже сподобався Київ. Тому для мене це особиста історія. Тому для мене воно так не тільки через те, що це морально правильно, але це й особистий гнів, який я відчуваю дуже глибоко. Бо ці люди, мої друзі. Це особисте. Я з ними працював. Це справжнє. Я був там. Вони обстрілюють Київ, а я ходив тими вулицями», — розповів Морган.
За його словами, росіяни є «найближчим сучасним еквівалентом нацистів».
«Можна пройтися за списком, хто такі нацисти, і відмічати. Чи вони етнорасисти? Та звісно. Вони хочуть загарбати Україну через етнічні причини. Чи вони застосовують тортури та скоюють воєнні злочини? Абсолютно. Пройдіться по списку й вийде, що вони срані нацисти. Це ж очевидно», — пояснив автор «Видозміненого вуглецю».
Раніше режисер Ніл Бломкамп, відомий за фільмами «9-й район» та «Елізіум», розповів, що вже кілька років думав над проєктом в ігровій індустрії, і нарешті отримав таку можливість. За його словами, з ним зв’язався Річард Морган і сказав, що працює над грою Off the Grid, який надихається естетикою «Елізіуму»; він запитав чи Бломкампу було б цікаво попрацювати разом.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.