Netflix запустив пошук за описом на основі технологій від OpenAI
Платформа тестує нову функцію пошуку, яка дозволяє формулювати запити як розмову — без точних назв і жанрів. Вона працює на базі генеративного ШІ
Платформа тестує нову функцію пошуку, яка дозволяє формулювати запити як розмову — без точних назв і жанрів. Вона працює на базі генеративного ШІ
Платформа тестує нову функцію пошуку, яка дозволяє формулювати запити як розмову — без точних назв і жанрів. Вона працює на базі генеративного ШІ
У Netflix з’явилася функція, яка дозволяє шукати фільми й серіали звичайними словами, як у чаті. Наприклад, замість запиту «комедія», можна написати: «хочу щось легке й веселеньке на вечір». Як повідомляє ZDNET, технологія побудована на генеративній моделі від OpenAI — тієї ж, що лежить в основі ChatGPT.
Новий тип пошуку вперше з’явився на iOS у форматі бета-тестування. Він доступний лише обраним користувачам, які погодились на участь у ранньому доступі. У компанії вже анонсували поступове розширення функції на інші пристрої. Ціль — зробити навігацію по контенту зручнішою, особливо з урахуванням того, що Netflix має тисячі найменувань, а фільтрація доступна лише за жанрами.
Цей підхід — частина загального тренду в індустрії. Наприклад, Google уже інтегрував Gemini у свої телевізори замість Google Assistant, а Tubi ще у 2023 році запустив аналогічну функцію пошуку за описом.
Якщо ж ваш девайс ще не має такого пошуку — це не проблема. Користувачі вже давно адаптували ChatGPT для підбору фільмів: достатньо написати щось на кшталт «знайди мені романтичну комедію 2000-х, яка доступна на Netflix у США».
Однак не всі готові платити за ШІ. За дослідженням ZDNET-Aberdeen, лише 8% американців згодні доплачувати за такі функції.
Утім, самі OpenAI показують високу готовність інвестувати: нещодавно компанія заплатила $3 млрд на купівлю стартапу Windsurf. OpenAI близькі до злиття зі компанією, що створює інструменти для розробників та програмістів на базі ШІ.