🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоШІ
4 липня 2024, 11:54
2024-07-04
Nintendo не збирається використовувати генеративний ШІ в розробці відеоігор
Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».
Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».
Як передає GamesRadar+, під зустрічі з акціонерами Nintendo президента компанії Шунтаро Фурукаву запитали про використання штучного інтелекту в розробці ігор. Той відповів, що ШІ-технології в іграх вже давно використовуються для управління ворожими персонажами, тому «розробка ігор і ШІ-технології завжди були тісно пов’язані».
«Генеративний ШІ, який був гарячою темою останніх років, може бути більш креативним, але ми також визнаємо, що у нього є проблеми з правами інтелектуальної власності. У нас є десятиліття ноу-хау у створенні оптимального ігрового досвіду для наших клієнтів, і хоча ми залишаємося гнучкими у реагуванні на технологічні розробки, ми сподіваємося продовжувати надавати унікальну для нас цінність, яку неможливо досягти за допомогою одних лише технологій», — заявив президент Nintendo.
Це нагадує позицію Sony щодо генеративного штучного інтелекту в таких сферах, як розробка ігор та людська творчість. Виступаючи на презентації минулого місяця, генеральний директор Sony Кенічіро Йошида визнав, що хоча ШІ «використовується для творчості», він «не замінює людський креатив». Йошида додав, що Sony позиціює ШІ «як технологію, що підтримує творчість».
Заяви очільників Nintendo або Sony не означають, що вони повністю відмовляються від використання ШІ в розробці ігор. Як зазначає Фурукава, ШІ вже використовується в процесі розробки ігор, але як конкретна програма для управління окремими частинами гри, наприклад, рухами й атаками супротивників, а не для створення частин гри з нуля, таких як концепція або арт персонажів.
Проте інші компанії вже більше використовують генеративний ШІ, ніж Sony та Nintendo. Наприклад, президент Ubisoft Ів Гільмо заявив минулого місяця, що він багато чого очікує від генеративного ШІ в іграх Ubisoft, вважаючи, що ШІ зробить ігрові світи «більш живими й багатими». А за оцінками генерального директора EA Ендрю Вілсона, ШІ вплине на більш ніж 50% процесу розробки ігор в EA.
Нагадаємо, що в січні цього року Valve внесла у правила Steam зміни, які по суті дозволяють публікувати ігри з використанням штучного інтелекту.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.