💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Nintendo не збирається використовувати генеративний ШІ в розробці відеоігор

Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоювання своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».

Залишити коментар
Nintendo не збирається використовувати генеративний ШІ в розробці відеоігор

Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоювання своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».

Як передає GamesRadar+, під зустрічі з акціонерами Nintendo президента компанії Шунтаро Фурукаву запитали про використання штучного інтелекту в розробці ігор. Той відповів, що ШІ-технології в іграх вже давно використовуються для управління ворожими персонажами, тому «розробка ігор і ШІ-технології завжди були тісно пов’язані».

«Генеративний ШІ, який був гарячою темою останніх років, може бути більш креативним, але ми також визнаємо, що у нього є проблеми з правами інтелектуальної власності. У нас є десятиліття ноу-хау у створенні оптимального ігрового досвіду для наших клієнтів, і хоча ми залишаємося гнучкими у реагуванні на технологічні розробки, ми сподіваємося продовжувати надавати унікальну для нас цінність, яку неможливо досягти за допомогою одних лише технологій», — заявив президент Nintendo.

Це нагадує позицію Sony щодо генеративного штучного інтелекту в таких сферах, як розробка ігор та людська творчість. Виступаючи на презентації минулого місяця, генеральний директор Sony Кенічіро Йошида визнав, що хоча ШІ «використовується для творчості», він «не замінює людський креатив». Йошида додав, що Sony позиціює ШІ «як технологію, що підтримує творчість».

Заяви очільників Nintendo або Sony не означають, що вони повністю відмовляються від використання ШІ в розробці ігор. Як зазначає Фурукава, ШІ вже використовується в процесі розробки ігор, але як конкретна програма для управління окремими частинами гри, наприклад, рухами й атаками супротивників, а не для створення частин гри з нуля, таких як концепція або арт персонажів.

Проте інші компанії вже більше використовують генеративний ШІ, ніж Sony та Nintendo. Наприклад, президент Ubisoft Ів Гільмо заявив минулого місяця, що він багато чого очікує від генеративного ШІ в іграх Ubisoft, вважаючи, що ШІ зробить ігрові світи «більш живими й багатими». А за оцінками генерального директора EA Ендрю Вілсона, ШІ вплине на більш ніж 50% процесу розробки ігор в EA.

Нагадаємо, що в січні цього року  Valve внесла у правила Steam зміни, які по суті дозволяють публікувати ігри з використанням штучного інтелекту.

dev.ua запитав в українських розробників ігор, що вони думають про це нововведення та про ігри з ШІ-контентом загалом. Ось що вони нам розповіли.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Valve внесла у правила Steam зміни які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
Valve внесла у правила Steam зміни, які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
По темi
Valve внесла у правила Steam зміни, які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом, який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
По темi
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом, який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
Ілон Маск анонсував ще один продукт Neuralink — чип Blindsight «з графікою як у Nintendo» який повертатиме людям втрачений зір
Ілон Маск анонсував ще один продукт Neuralink — чип Blindsight «з графікою, як у Nintendo», який повертатиме людям втрачений зір
По темi
Ілон Маск анонсував ще один продукт Neuralink — чип Blindsight «з графікою, як у Nintendo», який повертатиме людям втрачений зір
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.