💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 вересня 2024, 12:33
2024-09-19
Юристи Nintendo нарешті зацікавилися грою Palworld, відому як «покемони зі зброєю»
Nintendo та The Pokémon Company подали позов про порушення патентних прав проти компанії Pocketpair, яка випускає гру Palworld. Цей проєкт здобув велику популярність на релізі, розійшовшись тиражем у 8 млн копій лише за перші 6 днів, але багато гравців відзначали схожість персонажів гри з відомими покемонами.
Позов, поданий до Токійського окружного суду в середу, вимагає судової заборони та компенсації збитків на тій підставі, що гра, розроблена і випущена токійською компанією Pocketpair Inc, порушує численні патентні права, повідомляє The Verge.
Palworld, яку постійно порівнювали з творінням The Pokémon Company (вона навіть отримала прізвисько «покемони зі зброєю»), стала хітом, що набрав понад 25 млн гравців протягом місяця з релізу. У грі гравці можуть використовувати зброю, щоб ловити й тренувати милих створінь.
Представники Pocketpair поки ніяк не прокоментували позов Nintendo.
«Ми маємо намір провести розслідування та вжити відповідних заходів для вирішення будь-яких дій, які порушують права інтелектуальної власності на Pokémon», — заявляла в січні The Pokémon Company, не згадуючи при цьому конкретно Palworld.
Значна частина хайпу, пов’язаного з релізом Palworld, вже вщухла — наразі її максимальний онлайн гравців на добу складає близько 24 000, порівняно з понад 2 млн на піку популярності. Але нещодавно Pocketpair оприлюднила тизер версії Palworld для PlayStation 5.
Раніше гравці дивувалися, що компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, досі не розпочала процес проти Palworld. Цілком можливо, що Nintendo діє зараз, до того, як буде зроблено офіційний анонс версії гри для PS5.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.