«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція
Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотне доставлення в разі відмови від товару.
Онлайн-купівля через «Сейф-сервіс» здійснюється винятково через мобільний застосунок «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю сплатити замовлення.
Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Так покупець має можливість оглянути посилку у відділенні й уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.
Водночас дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 грн, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової пошти».
2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової пошти»
4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає та приймає рішення про купівлю. Якщо забирає замовлення — за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безплатно продавцю, а вартість товару та комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти — покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти». «Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації — мобільний застосунок. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі — у мобільному застосунку „Нової пошти“. І це додає нам упевненості, що „Сейф-сервіс“ буде безпечним і корисним для продавців і покупців», — зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)