Задонать нам часом ⏳

«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція

Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотне доставлення в разі відмови від товару. 

Залишити коментар
«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція

Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотне доставлення в разі відмови від товару. 

Онлайн-купівля через «Сейф-сервіс» здійснюється винятково через мобільний застосунок «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю сплатити замовлення.

Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Так покупець має можливість оглянути посилку у відділенні й уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.

Водночас дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.   

Тримай руку на пульсі. Найсвіжіші ІТ-вакансії на jobs.dev.ua

Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 грн, незалежно від вартості посилки. 

Як скористатися «Сейф-сервісом»: 

1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової пошти». 

2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс». 

3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової пошти»

4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає та приймає рішення про купівлю. Якщо забирає замовлення — за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безплатно продавцю, а вартість товару та комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.   

Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти — покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти».  «Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації — мобільний застосунок. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі — у мобільному застосунку „Нової пошти“. І це додає нам упевненості, що „Сейф-сервіс“ буде безпечним і корисним для продавців і покупців», — зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.

«Нова Пошта» відкрила перше відділення у столиці Литви. На черзі — ще 10 відділень у Польщі та вихід на ринки Естонії та Латвії
«Нова Пошта» відкрила перше відділення у столиці Литви. На черзі — ще 10 відділень у Польщі та вихід на ринки Естонії та Латвії
По темi
«Нова Пошта» відкрила перше відділення у столиці Литви. На черзі — ще 10 відділень у Польщі та вихід на ринки Естонії та Латвії
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.