«Нова пошта» планує підкорити американський ринок уже у 2025 році. Співзасновник компанії озвучив найближчі плани
«Нова пошта» планує зайти на ринок США вже наступного року. Про це повідомив співзасновник компанії В’ячеслав Климов.
«Нова пошта» планує зайти на ринок США вже наступного року. Про це повідомив співзасновник компанії В’ячеслав Климов.
«Думаю, що наступного року в якомусь форматі перший прапорець з’явиться», — сказав він в інтерв’ю ЕП.
За словами Климова, стрімка міжнародна експансія «Нової пошти» виправдала себе на 100%. «У нас зараз 112 відділень, 16 країн і, якщо я не помиляюся, 83 000 точок контакту», — зауважив бізнесмен.
Він розповів, що кілька країн, які працюють в операційній прибутковості. «Ми маємо Nova Post Moldova, яка має стійку й пристойну прибутковість. Щомісяця ми маємо зростання всіх країн на понад 10%. Тому я абсолютно впевнений у тому, що це було правильне рішення. У відділеннях і на адресній доставці з’являються вже немало місцевих клієнтів. Ми поєднали більшість країн нашої присутності між собою без України, й у нас продовжує зростати відправлення між цими країнами, яким користуються місцеві мешканці, не тільки українці», — додав Климов.
Утім, він визнає, що в деяких країнах відділенняще не доросли до позитивної маржинальності.
За словами співзасновника «Нової пошти», на вихід на нові ринки компанія щорічно виділяє кілька десятків мільйонів доларів на рік. «Ми проінвестуємо цьогоріч, думаю, близько $20 млн», — сказав він, додавши, що ціль НП — стати помітним гравцем у цій індустрії у світі.
Щодо України підприємець зазначив, що за підсумками 2024 року, компанія бачить зростання на 16%. «Очевидно, що після закінчення війни це зростання буде набагато швидшим. Є позитивні ринкові показники, які кажуть про те, що все тільки починається», — переконаний Климов.
Головний показник, за його словами, — кількість посилок на одного мешканця країни. «В Україні кожен українець, включно з дітьми, генерує 18 посилок на рік. У Польщі цей показник 36 посилок, у США — 68. Це те, що нам додає оптимізму. Я думаю, що приблизно такі самі показники в електронній комерції, що надихає їх на розвиток. Тому стелі абсолютно не видно», — пояснює він.
Також, каже Климов, що далі, то частіше споживач буде щось замовляти з-за кордону.