«Нова пошта» запустила безплатне повернення товарів, які не підійшли. Як ним скористатися
Нова функція доступна в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті.
Нова функція доступна в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті.
«Нова пошта» запустила послугу «Легке повернення», яка дає змогу покупцям безплатно повернути продавцю товар, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки.
Новий сервіс доступний тільки в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті. Повернути безплатно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи. Перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися з продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.
Як скористатись сервісом «Легке повернення»:
— Увійти до розділу «Мої відправлення» й обрати отриману посилку з товаром, який потрібно повернути;
— У рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;
— Зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
— Створюється експрес-накладна. У ній не можна змінити адресу повернення й ім’я отримувача.
— Запакувати товар і відправити його на вказану адресу отримувача з відділення, поштомату або кур’єром. Доставлення безплатне, але за виклик кур’єра буде потрібно зробити доплату.
Які є винятки в нової послуги:
— «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість.
— Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — це ліки, білизна тощо.
— Нова послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.
дає змогу покупцям безплатно повернути продавцю товар, який не підійшов...
Які є винятки в нової послуги:
— Нова послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов.
чи є помилка?
проте, пропустив ключову фразу "повернення коштів за товар"... тепер все зрозуміло)