Задонать нам часом ⏳

«Нова пошта» запустила безплатне повернення товарів, які не підійшли. Як ним скористатися

Нова функція доступна в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті.

1 коментар
«Нова пошта» запустила безплатне повернення товарів, які не підійшли. Як ним скористатися

Нова функція доступна в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті.

«Нова пошта» запустила послугу «Легке повернення», яка дає змогу покупцям безплатно повернути продавцю товар, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки.

Новий сервіс доступний тільки в мобільному застосунку й онлайн-кабінеті. Повернути безплатно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи. Перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися з продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Як скористатись сервісом «Легке повернення»:

— Увійти до розділу «Мої відправлення» й обрати отриману посилку з товаром, який потрібно повернути;

— У рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;

— Зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.

— Створюється експрес-накладна. У ній не можна змінити адресу повернення й ім’я отримувача.

— Запакувати товар і відправити його на вказану адресу отримувача з відділення, поштомату або кур’єром. Доставлення безплатне, але за виклик кур’єра буде потрібно зробити доплату.

Які є винятки в нової послуги:

— «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість.

— Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — це ліки, білизна тощо.

— Нова послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем. 

Від проджект менеджера до розробника. Найсвіжіші вакансії від кращих ІТ-компаній на jobs.dev.ua

«Нова пошта» запустила нову послугу що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція
«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція
По темi
«Нова пошта» запустила нову послугу, що дає змогу покупцям не скидати передоплату на картку невідомого продавця. Як скористатися новим сервісом: інструкція
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
«Нова Пошта» до кінця року вийде на ринок Польщі, а далі розширюватиметься в ЄС
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
У «Нової пошти» з'явилася можливість надсилання посилок через поштомати
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital
Власники «Нової пошти» і маркетолог Федорів запустили інвестфонд Vesna.Capital

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

дає змогу покупцям безплатно повернути продавцю товар, який не підійшов...
Які є винятки в нової послуги:
— Нова послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов.
чи є помилка?
проте, пропустив ключову фразу "повернення коштів за товар"... тепер все зрозуміло)