«Нова пошта» запустила власну авіакомпанію. Як вона працюватиме
СЕО «Нова пошта Глобал» Юрій Беневитський розповів як працюватиме авіадоставка компанії.
СЕО «Нова пошта Глобал» Юрій Беневитський розповів як працюватиме авіадоставка компанії.
Запуск власної авіакомпанії — це виключно операційна необхідність, повідомив в інтерв’ю AIN Юрій Беневитський.
«Ми хотіли виконувати рейси з нашими посилками самостійно, не залучаючи сторонніх перевізників, щоб отримати контроль та необхідні нам строки», — сказав топменеджер.
Наразі триває підготовча робота. Є команда, яка займається проходженням усіх необхідних процедур, щоб отримати сертифікат експлуатанта в ДАСо (Державній авіаційній службі). На це потрібен час, але в середині наступного року ми точно виходимо на власний розклад польотів. Це буде Нью-Йорк–Бориспіль, Бориспіль–Нью-Йорк (JFK-KPB, KPB-JFK). Також буде Китай, зараз триває вибір аеропорту — там їх досить багато, як локальних, так і за межами територіального Китаю. Плануємо літати в Гонконг, Гуанчжоу, Пекін, Ханчжоу, Умчі й т. д. Вибір залежатиме від того, де знаходитимуться консолідовані вантажі наших клієнтів і проходитимуть всі необхідні митні процедури підготовки до перельоту.
Для початку нам вистачить двох літаків. Я поки що не скажу про вантажомісткість, тому що наразі ми розглядаємо варіанти. Але вона буде достатньою, щоб вивозити той об’єм, який у нас є, і ще лишились потужності для залучення нових вантажів у нових сегментах ринку. Скільки коштує один такий літак — закрита інформація. Однак я можу назвати потенційну вартість вантажу, який перевозить один такий літак за політ. Це — декілька мільйонів доларів.
Якщо ми обіцяємо доставити посилку до 6 календарних днів, це означає, що ми доставимо її на 4-й або 5-й календарний день з моменту відправки. Наприклад, якщо ви звертаєтесь до оператора «великої четвірки», то там «доставка 4-5 днів» означає, що вам доставлять на 4-й або 5-й день, не раніше. Тобто, ми намагаємось доставити посилку раніше вказаних нами термінів.
Авіакомпанія буде обслуговувати всі сегменти, навіть в які ми ще не зайшли. Наприклад, товари, що швидко псуються, фарму, небезпечні вантажі, що потребують спеціальних температурних режимів. Власне, своя авіакомпанія і дозволить нам все це возити.