💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олексій ДзюбаГаряченьке
11 листопада 2024, 16:27
2024-11-11
«Одним все дозволено і вони мають найкращі стільці, інші працюють на самих незручних стільцях і не можуть вийти на перекур». Експрацівник Ajax Systems «розніс» роботодавця після 9 місяців роботи в компанії
Роботодавець вже готує відповідь на його розлогий коментар.
Експрацівник української продуктової компанії Ajax Systems Misha Hanzha залишив на DOU критичний відгук про власний досвід роботи в компанії.
«Працював в компанії 9 місяців на позиції Junior Logist Specialist. Звільнився за власним бажанням і це було найкраще рішення. Бажано було зробити раніше, але „все ж таки це ж AJAX“, як люблять дехто говорить. Почну з подяки до компанії що познайомила мене з крутими людьми і тісніше зі світом IT та те що є кращі компанії», — пише хлопець, переходячи, за його словами, до «недуже приємного досвіду».
1. За його словами в компані існує «недолуга каста працівників». Вона поділяється на 3 категорії:
— БОГИ R&D (їм все дозволено, вони не відчувають напруженості, в них все добре, їм апрувається все шо потрібно і коли потрібно, класні модні стільці, на яких суперзручно).
— Потім йдуть Unit (цим вже важче існувати, потрібно чекати апрув керівництва, яке навіть не знає про твоє існування, гірші стільці ніж в R&D, не всім видається техніка, відчуття таке, що ти працюєш на R&D, а не на компанію, тобі тут нормально, якщо ти керівник).
— І чомусь це важається найнища «каста» Products або просто Prod (взагалі не знаю як там працювати, вийти на перекур, чи на каву, чи ще щось можна лише по дозволу, працюють на самих не зручних стільцях, постійно маєш працювати в спец одязі який складає лише халат, і працюєш як в мурашнику).
2. Проблема рівності, толерантності, і вирішення проблем.
Почнемо з того, що дуже відчуваєть надмірне ставлення, якщо ти взагалі тільки прийшов. R&D надмірно ставиться до Unit, а в свою чергу він ставиться надмірно до Prod, до якого надмірно ставляться всі (чому? я і сам не знаю).
Всередині розквіта мізогінія і безкарність щодо таких питання знаю не одну історію як домагались до дівчат на робочому місці і бачив на власні очі данну картину в Service Team.
Багато дівчат стикаються з даною проблемою (не всі звісно), але є дівчата які стикнулись з даною проблемою і вони бояться про це сказати, бо в компанії таке відчуття що це «посвята» в ajax systems, навіть якщо звертаються до цієї проблеми то звісно ніхто не буде це вирішувати бо всім начхати абсолютно всім, так звісно хтось скаже.
3. Заробітна плата.
З самого початку, як я проходив інтервʼю на дану посаду, мене запевняли, що перерозгляд заробітної плати раз на рік чи раз на півроку. Не знаю, як і де, але саме в мене не посаді прерозгляд був 3 роки тому то це ще + одна брехня яку намагаються запевнити. І чомусь в компанії не можна говорити про заробітню плату (нікому не відомо чому це під NDA).
4. «Zero bullshit culture».
Якою в компанії навіть і не пахне. Кожен намагається перекинути відповідальність і перекинути стрілку, жодного разу не бачив як хтось брав на себе відповідальність за якийсь косяк чи тупняк, це завжди він винний, а ні вона винна, це метеобуря і т. д.
5. Жодного фідбеку по роботі, ти просто неправий.
Зазвичай тут є 2 правила:
1. Ти не правий;
2. Перечитай 1 правило.
Іншими зазначеними проблемами, Misha Hanzha зазначив: незручне розташування офісу та періодичні прохання колег негайної відправки, при тому, що «ми йдемо згідно процесів, які були затверджені».
«Цей коментар/відгук не про те, щоб компанія виправдовувалась, а поглянула на проблеми, які дійсно є в компанії, і зробили компанію краще. Бо компанія недуже вдало справилась зі своїм ростом, але то часта практика. Я б особисто нікому не радив йти працювати в дану компанію. Але хто мене питає», — підсумував експрацівник.
«Я креативний графічний дизайнер з більш ніж 1,5-річним досвідом у створенні візуально привабливого дизайну та інтуїтивно зрозумілих UI/UX рішень. Мій досвід полягає в розробці чистих, орієнтованих на користувача дизайнів, які балансують між естетикою та функціональністю, забезпечуючи безперебійний користувацький досвід на цифрових платформах», — сказано в його описі.
На сторінці Misha Hanzha в LinkedIn зазначається, що він працює в Ajax Systems з січня цього року. В описі профілю є строка: «Ajax Systems, молодший спеціаліст з логістики (з лютого 2024 — дотепер)».
Ми звернулися до Ajax Systems з проханням прокоментувати відгук. Нам відповіли, що відповіль нададуть колишньому працівнику безпосередньо на форумі DOU.
Виглядає на якогось ображеного джуна. "Все погано", а коли почались дешеві маніпуляції з "толерантністю" то бажання читати далі пропало.
Або аргументована критика з прикладами, або нащо ці соплі розводити?
Проблема молодих спеціалістів полягає в тому, що їхні очікування не співвідносяться з реальністю. Людина, яка працює на найнижчій посаді в компанії кілька місяців не може замовляти собі з безлімітним бюджетом все, що вона хоче. Це розуміють плюс-мінус усі професіонали. Залежно від посади, бюджет на неї буде відрізнятися. І принцип дуже простий: чим більше цінності ти даєш компанії, тим більший буде бюджет для твоєї позиції. Ніхто не буде купувати стілець за 5 тис євро молодшому спеціалісту з логістики. Очікувати це не слід.
Ну і треба розуміти чутко свої обов'язки. Якщо ти логіст і отримав запит прискорити доставку, то це твоя задача виконати запит.
І якщо людина навчиться дивитися на свою роботу, доводити їх до рівня якості, коли отримує подяки, тоді будуть і стільці, і вища зарплата і інші переваги успішної кар'єри. А якщо замість своєї роботи критикувати тих, хто краще за тебе, і фантазувати про те, що вони нічого не роблять, то ти так і залишишся внизу в стані незадоволення, аж поки не звільнять за відсутність толку від тебе.
Виглядає на якогось ображеного джуна. "Все погано", а коли почались дешеві маніпуляції з "толерантністю" то бажання читати далі пропало.
Або аргументована критика з прикладами, або нащо ці соплі розводити?
Проблема молодих спеціалістів полягає в тому, що їхні очікування не співвідносяться з реальністю. Людина, яка працює на найнижчій посаді в компанії кілька місяців не може замовляти собі з безлімітним бюджетом все, що вона хоче. Це розуміють плюс-мінус усі професіонали. Залежно від посади, бюджет на неї буде відрізнятися. І принцип дуже простий: чим більше цінності ти даєш компанії, тим більший буде бюджет для твоєї позиції. Ніхто не буде купувати стілець за 5 тис євро молодшому спеціалісту з логістики. Очікувати це не слід.
Ну і треба розуміти чутко свої обов'язки. Якщо ти логіст і отримав запит прискорити доставку, то це твоя задача виконати запит.
І якщо людина навчиться дивитися на свою роботу, доводити їх до рівня якості, коли отримує подяки, тоді будуть і стільці, і вища зарплата і інші переваги успішної кар'єри. А якщо замість своєї роботи критикувати тих, хто краще за тебе, і фантазувати про те, що вони нічого не роблять, то ти так і залишишся внизу в стані незадоволення, аж поки не звільнять за відсутність толку від тебе.