Революція в ігровій індустрії. ХSOLLA допоможе розробникам ігор зрости на 40%

У відповідь на судовий процес Epic Games проти Apple поставник платіжних рішень для відеоігрової індустрії Xsolla пропонує розробникам мобільних і комп’ютерних розваг не тільки заробляти більше, а залучати все більше ґеймерів.

Залишити коментар
Революція в ігровій індустрії. ХSOLLA допоможе розробникам ігор зрости на 40%

У відповідь на судовий процес Epic Games проти Apple поставник платіжних рішень для відеоігрової індустрії Xsolla пропонує розробникам мобільних і комп’ютерних розваг не тільки заробляти більше, а залучати все більше ґеймерів.

Компанія Xsolla, світовий лідер у сфері платіжних послуг для індустрії відеоігор має унікальну пропозицію — найкращі у своєму класі рішення, завдяки яким розробники можуть вигідно скористатися останніми змінами у сфері, що стосуються магазинів мобільних додатків та альтернативних способів оплати.

«Іще кілька місяців тому ми в Xsolla передбачили ці сейсмічні зміни і розробили численні продукти, які зараз активно використовують деякі найбільші ігрові компанії світу, збільшуючи свої прибутки та розбудовуючи тісніші стосунки зі своїми клієнтами, користувачами мобільних пристроїв і десктопів. Сьогодні наші знання та розробки реалізуються в новому елегантному рішенні під назвою Xsolla Web Shop», — розповідає Кріс Г’юїш, президент Xsolla.

Завдяки використанню Xsolla Web Shop компанії-розробники можуть чекати зростання доходів на 40% і залучати нових гравців із колись недоступних регіонів. Xsolla Web Shop допомагає розв’язати чимало типових для розробника проблем: зроблять ваші додатки видимими для більшої кількості людей, зниження прибутків, неможливість впливати на користувацький досвід, доступність локальних способів оплати, крос-маркетинг, ефективніше залучення нових користувачів, продуктивніша співпраця з кріейторами, інфлюенсерами й набагато більше.

Ця нагода як ніколи на часі внаслідок трьох новин, що тягнуть за собою серйозні зміни в індустрії:

1. Рішення суду в справі Epic Games v Apple дозволяє розробникам App Store спрямовувати користувачів до альтернативних способів оплати, що фактично дозволяє Apple обходити ліміт у 30%, встановлену для платежів через цей додаток.

2. В Apple оголосили, що охоче дозволять використовувати альтернативні методи оплати за межами App Store.

3. У Південній Кореї ухвалено закон, згідно з яким компанії Apple та Google будуть зобов’язані удоступнити альтернативні платіжні системи на своїх платформах.

Оскільки і в Apple, і в Google відкрито заявляють про намір дозволити міжплатформним продуктам реалізовувати внутрішньоігрові покупки поза мобільними програмами, то можна бути впевненим у готовності розробників використовувати свій глобальний потенціал на повну силу: збільшувати дохідність і прибутки, розбудовувати тісніші зв’язки зі своїми гравцями.

Спеціально для Xsolla останні події прокоментував Йосіо Осакі, президент і виконавчий директор в IDG Consulting: «Попри те, що поки зарані говорити, наскільки сильний вплив у подальшому матиме рішення Apple, ми стали свідками цілком очевидного, поетапного руху вперед, який не тільки розширює можливості вибору для користувачів, а й дозволяє розробникам, що конче цього потребують, застосовувати гнучкіші бізнес-моделі й монетизувати їх. На нашу думку, індустрія від цього тільки виграє, хоча ключову роль гратиме втілення цих рішень компанією Apple і розробниками».

Нашій кваліфікації у сфері платіжних послуг для ігрової індустрії можна довіряти

Уже понад 16 років компанія Xsolla приходить на допомогу розробникам і видавцям на міжнародному ринку відеоігор завдяки надійному й потужному набору своїх інструментів і послуг: ми реалізуємо, зв’язуємо та оптимізуємо ігри по всьому світу, ретельно вивчаємо мінливу індустрію, прагнучи забезпечити безперебійний успіх наших партнерів.

Торік близько 45% транзакцій на світовому Інтернет-ринку було здійснено з використанням цифрових та мобільних гаманців — нині найпопулярнішого у світі способу оплати. Вважається, що до 2025 року частка цих платежів виросте на понад 60%. З допомогою мобільних гаманців охочіше розраховуються в таких країнах, як Малайзія та Індія, і в усіх тих регіонах, де оплата кредитною карткою не становить головного способу розрахунку. Скориставшись нашим рішенням Xsolla Web Shop, розробники одразу відкривають для себе понад 700 інших платіжних систем, включно з найпопулярнішими із них на ринках Південно-Східної Азії.

«З допомогою Xsolla Web Shop ми заохочуємо розробників думати про реалізацію своїх мобільних ігор на численних платформах, поширювати бізнес на нові ринки, збільшувати аудиторію, — говорить Антон Зеленін, начальник відділу платіжних послуг в Xsolla. — На цьому можливості не завершуються, і ті, з наших партнерів, що вже інтегрували наше рішення, демонструють дивовижні історії успіху».

Як Xsolla Web Shop допомагає видавцям відеоігор?

Унікальне поєднання вибраних інструментів та послуг Xsolla дозволяє користувачам додавати в свої акаунти віртуальні валюти й віртуальні предмети, обирати місцеву валюту й спосіб оплати, пропонує багатомовну підтримку інтерфейсу. Крім того, наші рішення дозволяють розробникам подовжити життя своїх мобільних і комп’ютерних ігор за межами мобільних магазинів пропозицій та інших платформ.

Проте Xsolla Web Shop — це набагато більше, ніж просто реалізація внутрішньоігрових покупок на фірмовому майданчику, яким ви можете управляти. Це рішення включає безліч вигод для розробників і видавців з усього світу, включно з такими:

  • Заощадження плати за використання платформи. Xsolla стягує лиш 5% плюс оплата за обробку каналу; завдяки цьому ви маєте вищий прибуток та заощаджуєте до 20% на одній транзакції.

  • Доступ у нові регіони. Розширте географію своїх гравців до понад 250 країн і дайте їм розрахуватися в зручний для них спосіб завдяки більше ніж 700 типам платежів. У регіонах типу Південно-Східної Азії або Латинської Америки, де рідко користуються кредитними картками.

  • Скорочення відтоку. У регіонах типу Південно-Східної Азії або Латинської Америки, де рідше користуються кредитними картками, зменшиться відтік гравців.

  • Поповнення рахунків онлайн. Додайте можливість поповнити рахунок онлайн з допомогою віртуальних валют і віртуальних предметів. На різних платформах відкриються можливості управляти своєю підпискою, переходити на дешевший або дорожчий план.

  • Простий FastTrack Integration. Скористайтеся програмним інтерфейсом для імпорту свого каталогу в Xsolla — почніть продажі одразу.

  • Підтримка повного ігрового каталогу. Єдине онлайн-рішення, щоб розкрити всі можливості численних ігор для зростання, забезпечте можливість придбання гри онлайн, портуючи свої ігри з мобільних пристроїв на веб.

  • Офіційна реєстрація (MoR). Xsolla забезпечує сплату місцевих податків, ПДВ та інших відрахувань, відповідність положенням закону про захист конфіденційності дітей в Інтернеті (COPPA), Загального регламенту про захист даних ЄС (GDPR) та іншим нормативно-правовим актам як зареєстрований продавець для розробників і видавців.

  • Боротьба із шахрайством. Займайтеся бізнесом безпечно в якнайкращій системі, що убезпечує від шахрайства і спеціально розроблена для потреб ігрової індустрії, захищаючи вас від 99% шахрайських дій.

  • Аналіз поведінки гравців. Володіння даними та розуміння смаків гравця дозволяють вести ефективніші маркетингові кампанії, націлені на розширення клієнтури та виконання всіх побажань наявних гравців в межах ігри.

  • Вбудовані можливості маркетингу для інфлюенсерів. Розробляйте рекламні кампанії для свого вебмагазину. Залучайте нових ефективних інфлюенсерів процентами від доходу або купонами/кешбеком для них з допомогою creator tag’ів або контенту.

  • Краще залучення нових користувачів. Управляйте процесом залучення аудиторії з допомогою онлайн-кампаній, які забезпечують поліпшену дисковерабіліті у всьому світі.

  • Розробка індивідуального бренду. Створіть повністю кастомізований брендовий магазин для вашої гри замість того, щоб користуватися обмеженими рішеннями, які пропонують мобільні ігрові магазини.

  • Фізичні товари. Створіть онлайн-магазин для продажу й реклами брендованих фізичних товарів вашим фанатам.

  • Подарунки і промо. Збільшуйте дохідність на одного користувача: подарунки для друзів і членів родини, продаж наборів, розпродажі, бонуси та купони для кешбеку, апґрейди й багато іншого.

У мобільних ігор дивовижне майбутнє. І персоналізований, багатоплатформний досвід гравця, що відповідає всім його запитам і потребам — це можливість розширити обрії дохідності та збільшення клієнтури. У нових змінах, які прийшли в App Store, Xsolla, бачить і свою нагоду підтримати нові тренди, що забезпечать зростання для її сьогоднішніх і перспективних партнерів в індустрії мобільних ігор.

Більше інформації, як покращити свій бізнес у сфері мобільних ігор із допомогою Xsolla Web Shop, шукайте на нашій сторінці: xsolla.pro/web-shop

Про Xsolla

Xsolla — провідна компанія у сфері платіжних рішень для відеоігрової індустрії, що пропонує надійні та потужні інструменти й послуги, розроблені спеціально під її потреби. Від часу своєї появи у 2005 р. компанія допомагає тисячам розробників та видавцям ігор усіх вагових категорій монетизувати ігри по всьому світу і на численних платформах. Інноваційний лідер галузі, що стосується систем оплати в мобільних іграх, Xsolla й надалі працює над покращенням глобальної дистрибуції, маркетингу та монетизації, збільшуючи доходи, клієнтську базу та залученість своїх партнерів. Офіси Xsolla розташовано по всьому світу. Xsolla вже працює з гігантами відеоігрової індустрії, такими як Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, KRAFTON, NetEase, Nexters, Playstudios, Playrix, miHoYo і не тільки.

Більше інформації шукайте на сторінці: xsolla.com.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua: IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.