😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
6 лютого 2025, 16:00
2025-02-06
Студія SoFarSoFun реанонсувала свою гру BEYONDER — тепер це PvP горор-шутер у сетингу «паранормальної Полтавщини»
Українська команда розробників SoFarSoFun випустила новий тизер багатокористувацького горору BEYONDER, який демонструє оновлений концепт, що нагадує український SCP у Полтавській області.
Українська команда розробників SoFarSoFun випустила новий тизер багатокористувацького горору BEYONDER, який демонструє оновлений концепт, що нагадує український SCP у Полтавській області.
BEYONDER було анонсовано під час українського фестивалю відеоігор в Steam 2024 разом із соулзлайк-платформером, натхненним Comix Zone з Sega, а також картковим роґлайтом від творців Puzzles For Clef.
Згодом розробники повідомили, що вирішили змінити концепт, щоб розширили мультиплеєр і зробити акцент на PvP-складовій. Восени концепт гри полягав у мультиплеєрі для 32 гравців, які розділені на 3 фракції.
Оперативники (4–6 гравців) озброєні сучасною зброєю та гаджетами. МОРФи (3–4 гравці) мають жахливі надприродні здібності, переслідуючи свою здобич у тіні. Інші стають Піддослідними (до 20 гравців) — беззбройними жертвами експериментів над людьми, що відчайдушно намагаються втекти.
Схоже, що тепер в SoFarSoFun вирішили відмовитися від третьої фракції Піддослідних, і тепер протистояння вестимуть лише Спецпризначенці та МОРФи. Розробники також розкрили, що дія BEYONDER відбувається в Полтавській області на початку 1990-х років навколо дослідницького комплексу «Сосновий Гай».
«"Сосновий Гай». Створений на початку 1990-х у співпраці між урядом України та ██████████████. Розташований на території радянської військової інфраструктури в м. ██████████, Полтавська область», — описують сетинг розробники в дусі всесвіту SCP.
Про SCP Foundation
Special Containment Procedures або Secure, Contain, Protect — вигадана таємна організація, описана однойменним вікі-сайтом, що позиціює себе як секретний міжнародний фонд зі знаходження, зберігання та дослідження аномальних об'єктів та явищ. Сайт є результатом спільної творчості ентузіастів, які спершу співпрацювали на іміджборді 4chan.
У SoFarSoFun говорять, що основою ігрової механіки BEYONDER є «безжальна боротьба за контроль» над територією комплексу «Сосновий Гай» між двома кардинально різними командами:
Спецпризначенці — елітний загін паранормальної зачистки, оснащений важкою зброєю, тактичним спорядженням і сучасними технологіями. Їхня мета — знайти та знищити джерело аномальної активності, Гніздо.
Морфи — «хижаки з потойбіччя», наділені надприродними здібностями та здатністю адаптуватися до будь-якої загрози. Вони живляться тілами загиблих, що робить їх сильнішими з кожним полеглим Спецпризначенцем. Морфи захищатимуть Гніздо за будь-яку ціну.
Скриншот з BEYONDER
Розробники відзначають такі особливості гри як асиметричний PvP-горор, можливість Морфів змінюватися й маскуватися, а також атмосферу. ранніх 90-х із відсилками до української попкультури
Наразі BEYONDER немає дати релізу, але в проєкту є сторінка в Steam, де його можна додати в список бажаного. У грі буде українська текстова локалізація.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.