Parimatch Tech буде продавати франшизи на власну геймінгову платформу. Що це означає
Parimatch Tech розвиває нову нішу свого бізнесу. Компанія запропонувала іншим бетінговим компаніям свою технологічну платформу.
Parimatch Tech розвиває нову нішу свого бізнесу. Компанія запропонувала іншим бетінговим компаніям свою технологічну платформу.
Про це розповіли в інтерв’ю SBCNews генеральний директор Максим Ляшко та заступник генерального директора Євген Бєлоусов.
За його словами, вихід франшизи з росії, відчуження білоруської частини холдингу та прямі збитки на українському ринку вплинули на ці плани.
«Враховуючи, що вісім із 10 операторів ставок на спорт не працюють над своїм програмним забезпеченням, включаючи компанії, що працюють у багатьох регіонах із відомими брендами, ми відчували готовність увійти в цю нішу», — заявив менеджер.
Компанія має кілька власних додаткових компонентів для сучасної ігрової платформи, таких як CRM, система рекомендацій, аналітика та бізнес, комплексні системи боротьби з шахрайством, рішення MarTech тощо.
«Переговори з потенційними партнерами вже ведуться, тож чекаємо першого запуску наступного року», — розповідає менеджер.
Щоб забезпечити розвиток та підтримку інфраструктури платформи, Parimatch створила вісім R&D-центрів по всьому світу з понад 1000 ІТ-фахівцями.