Пасажирка Uklon розповіла, як водій висадив її на трасі за прохання перемкнути російськомовну пісню. Якою була реакція компанії на інцидент
Крінжова історія, яка трапилася під Новий рік.
Крінжова історія, яка трапилася під Новий рік.
Пасажирка Uklon Олена Ковальчук розповіла, як водій на ім’я Руслан, який має понад 1300 поїздок і рейтинг 4,9 з 5, висадив її на трасі за прохання перемкнути російськомовну пісню. За словами потерпілою, водій самостійно виставив її речі з багажника.
«З Новим роком! За прохання перемкнути російськомовну пісню в салоні, таксист висадив мене посеред проїжджої частини. Uklon пообіцяв насварити водія. Проте, гроші за поїздку він все-таки отримає, бо ж висадив мене уже в Києві. Подумаєш посеред траси. Подумаєш сам виставив мої речі з багажника на дорогу. Дуже прикро, але ось вам 2 купони на знижку і „чудового вечора“. Якщо вам цікаво честь якого артиста так яро відстоював таксист, то це був Потап. Воістину світило за яке варто боротися», — написала дівчина у Facebook, додавши скріншоти на підтвердження.
Олені компенсували 20 грн за незавершену поїздку:
Ми звернулися до Uklon із запитом щодо ситуації, яка склалася. Ось що відповіли в компанії:
«Uklon завжди приділяє велику увагу комфорту та безпеці користувачів. Поведінка водія, зокрема висаджування пасажира та виставлення його речей із багажника через прохання перемкнути музику, є неприпустимою та порушує стандарти надання сервісу.
Ми намагалися зв’язатися з водієм для з’ясування обставин, однак він не виходить на зв’язок. Наразі доступ водія до сервісу заблоковано до встановлення деталей ситуації. Додаткові заходи будуть вжиті після отримання всієї необхідної інформації.
Крім цього, ми переконані, що користувач не повинен сплачувати повну вартість за поїздку в подібних ситуаціях. Зважаючи на обставини, розрахунок вартості скориговано, щоб відобразити фактичну вартість поїздки».