🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоСтартап
11 січня 2024, 18:38
2024-01-11
PR-менеджерка Respeecher порадила, що робити українським стартапам, щоби потрапити в іноземні ЗМІ
Орися Хім’як, PR & comms-менеджерка в українській компанії Respeecher, яка створює голоси для Голлівуду та ААА-ігор завдяки штучному інтелекту, поділилася порадами, як налагоджувати контакти з іноземними ЗМІ та робити вдалі PR-кампанії.
Орися Хім’як, PR & comms-менеджерка в українській компанії Respeecher, яка створює голоси для Голлівуду та ААА-ігор завдяки штучному інтелекту, поділилася порадами, як налагоджувати контакти з іноземними ЗМІ та робити вдалі PR-кампанії.
Про це йдеться в дописі, який опублікував офіційний Telegram-канал Міністерства цифрової трансформації України. «Популярність стартапу — це його шлях до розвитку та масштабування. Щоб вдало знайти крутих інвесторів чи нових потужних партнерів, треба зробити так, щоби ви стали помітними», — говорять у Мінцифри.
7 порад українським стартапам, як потрапити в іноземні ЗМІ
1. Надавати ексклюзиви
Хім’як радить подбати про те, щоб інформація не потрапила в ЗМІ раніше потрібного часу. «Той же Techcrunch захоче першим опублікувати ексклюзив. Тому не виходьте з інфоприводами в себе в блогах, соціальних мережах чи українських медіа раніше» — говорить вона.
2. Говорити про унікальність
PR-менеджерка Respeecher каже не вірити чуткам про те, що ЗМІ не напишуть про стартап, який «підняв менш ніж $5 мільйонів». Вона радить розповідати про досягнення: «Робите унікальний продукт під обстрілами та блекаутами? Поділіться цим із журналістами. То ми звикли, що це нова норма життя, іноземні ЗМІ та журналісти досі вражені цим».
3. Уникати перебільшень
«Краще утримуйтеся від гучних заяв і не використовуйте формулювання типу „Ми створили те, чого раніше не існувало“. Так, ви круті, але колесо вже не вигадаєш. Ні журналісти, ні інвестори не люблять гучних заяв», — каже Орися.
Натомість варто розповісти про переваги чи відмінності стартапу від інших. Це допоможе журналісту краще зрозуміти, у чому унікальність.
4. Вказувати факти
Медійники люблять фактаж. Тому за можливості варто ділитися цифрами про свій продукт: скільки заробили, як зростали, від кого залучили інвестиції тощо.
5. Поширювати розголос
Навіть якщо стартап орієнтується на іноземні ЗМІ, Орися Хім’як радить поділитися новиною з українськими медіа. «Вони, як і їхні читачі, уболівають за своїх. Це підсилить як ваш бренд, так і комунікацію», — пояснює PR-менеджерка.
6. Підготувати Media/Press kit
Його варто мати до запуску PR-кампанії. Media/Press kit має містити:
Пресреліз із затвердженими цитатами від фаундера й інвестора.
Якісні логотипи в різних форматах.
Якісні фото.
FAQS тощо.
7. Підготувати Pitch deck
Хім’як зазначає, що багато засновників неохоче ним діляться, але радить умовити фаундерів, якщо хочеться отримати цінну публікацію в медіа із солідною авдиторією. «Так у вас буде більше шансів вийти з публікацією в тому ж Business Insider, бо інформація в pitch deck досить часто є ексклюзивною», — наголошує Орися.
Нагадаємо, що в грудні минулого року український стартап Respeecher, оголосив про залучення інвестицій у сумі одного мільйона доларів. До раунду долучились підприємець Гері Вайнерчук і фонди ffVC Poland, SID Venture Partners, Bad Ideas, а також ICU.
У попередньому раунді стартап залучив три мільйони інвестицій від Techstars, Comcast, ffVC, Technexus, Acrobator, ICU і на сьогодні загальна сума інвестицій становить $4 млн.
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Український стартап Respeecher представив новий сервіс на Product Hunt. Як світові зірки заговорили українською завдяки йому
Ai-стартап Respeecher, заснований українцями, запустив на Product Hunt Marketplace, щоб сервіс, який трансформує за допомогою штучного інтелекту голоси голлівудських зірок, став доступним не лише для компаній, а й для звичайних людей.
Ми вирішили нагадати про унікальну розробку, про яку розповів нам Олександр Сердюк, один із засновників компанії.
текст від 4 травня 2022 року
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.
Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.
Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.
(текст від 21 жовтня 2021 року)
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі.
Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року.