🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаТаке життя
20 червня 2023, 10:23
2023-06-20
Від любові до хейту — лиш райдуга. Як українські технокомпанії, які не соромляться визнавати рівність ЛГБТ, комунікують зі світом
Щороку червень оголошується місяцем прайду, протягом якого проводяться паради та активності присвячені ЛГБТІК+ спільноті. Цьогоріч чимало українських компаній виявили сміливість заявити про те, що не дискримінують людей за сексуальною орієнтацією. Вони змінюють логотипи, створюють дописи та звернення на підтримку прайду у кольорах райдуги.
Щороку червень оголошується місяцем прайду, протягом якого проводяться паради та активності присвячені ЛГБТІК+ спільноті. Цьогоріч чимало українських компаній виявили сміливість заявити про те, що не дискримінують людей за сексуальною орієнтацією. Вони змінюють логотипи, створюють дописи та звернення на підтримку прайду у кольорах райдуги.
За останній рік частка тих, хто негативно ставиться до представників ЛГБТК+ знизилася на 4% — до 34%, йдеться в опублікованому в червні 2023 року дослідженні Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Сумарна кількість українців, що ставиться до секс-меншин позитивно або байдуже — 61%. На 3% зріс показник тих респондентів, хто погоджується, що ЛГБТК+ люди повинні мати однакові з іншими громадянами права, йдеться у дослідженні КМІСу.
Трендсетером ліберальної поведінки стала, безумовно, мережа COMFY, яка першою вийшла в публічну площину із відповідною комунікацією.
COMFY підтримує різноманітність та поважає свободу кожного. Ми впевнені, що всі мають право на прийняття власної природи. А толерантність і інклюзивність ми вважаємо важливими цінностями сьогодення. pic.twitter.com/VRT7f67TbD
І хоча українське суспільство досі достатньо консервативне у питаннях ЛТБТІК+, а компанії під такими дописами збирають хвилі хейту незадоволених поціновувачів, 2023 рік може стати проривним у прийнятті нетрадиційної спільноти. Розповідаємо, як технологічні компанії реагують на місяць прайду.
Серед IT-компаній, які зазвичай є найбільш ліберальними й найменш дискримінаційними, відзначилася компанія EPAM.
І це чи не єдина публічна комунікація на підтримку прайду серед українських айтішників (якщо ми помиляємось, розкажіть в коментарях, хто ще відкрито підтримав представників ЛГБТІК+).
А компанія Sofе.ua і взагалі зашкварилася, розмістивши у вимогах до кандидата критерій про неналежність до ЛГБТІК+ спільноти. Згодом цю фразу прибрали, проте, як то кажуть, «осадочок лишився».
«Свобода, права людини і рівність людей — базові цінності цивілізованого світу, які ми поділяємо. We connect and support people, whatever their background and wherever they are», — зазначили у Vodafone.
Ось так прокомунікувала компанія Lifecell:«У місяць прайду ми маніфестуємо свободу кожного нашого абонента бути собою і жити своє найкраще життя так, як велить серце. Обіймаємо кожного — любимо всіх».
Але ж насправді свобода не закінчується на власному Я.
Бути вільним по-справжньому = давати змогу обирати й тим, хто поряд. Не засуджувати, не намагатися змінити або скоригувати поведінку.
Окрім найбільш популярних трьох операторів, також одним із перших прайд-місяць підтримав Lycamobile. Це — міжнародний оператор, у якого є й українська філія. У нас його номери починаються з коду 091. Цього року підтримка ЛГБТК+ людей українським сектором телефонії беззаперечна.
Зашквар року. IT-компанія Soft.ua опублікувала вакансію із дискримінаційною нормою щодо представників ЛГБТК-руху, і це не єдина дивна вимога — айтішники в гніві
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.
В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі