💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Колишній креативний директор 4A Games: «Шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна»

Відомий український розробник відеоігор Андрій Прохоров, який стояв за розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl та серії ігор Metro, а нині відновлюється після обширного інсульту, розповів про своє бачення цих франшиз зараз.

Залишити коментар
Колишній креативний директор 4A Games: «Шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна»

Відомий український розробник відеоігор Андрій Прохоров, який стояв за розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl та серії ігор Metro, а нині відновлюється після обширного інсульту, розповів про своє бачення цих франшиз зараз.

Андрій «PROF» Прохоров, який є співзасновником 4A Games, найбільш відомої за серією Metro, зазнав обширного інсульту, коли працював над бета-версію останньої на сьогодні частини — Metro: Exodus. В інтерв’ю SlavaR Blog він розповів, що у 2021 році зрозумів, що реабілітацію та роботу повноцінно поєднувати не виходить, і тому вирішив покинути студію 4A Games.

За 6 років відновлення, Прохоров вже може ходити без палиці, самостійно їздить за кордон, а цього року знову почав плавати в морі. «Але це все ще середина шляху. На жаль, процес відновлення після інсульту і паралічу, він багаторічний», — відзначив розробник.

За його словами, його відхід від розробки може «буде навіть краще» й дасть простір для нових свіжих ідей. «Вважаю, що я свою головну задачу виконав раніше — допоміг формуванню і становленню хлопців з команди й думаю, що вони тепер впораються і без мене», — сказав Прохоров.

Він сказав, що пишається Metro: Exodus і вважає її найкращим, що встиг зробити до відходу від ігрової індустрії. 

«Що б хотілося зробити краще? Хммм, шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна, який мав здохнути під столом, верещачи про помилування… Можливо, це б вплинуло на ноосферу, і воно б уже здохло і не розв’язало війну», — заявив український розробник.

Коментуючи реліз S.T.A.L.K.E.R на сучасних консолях, Прохоров сказав, що його «віртуальна дитина пішла до школи, а потім в інститут», і проєкт росте й розвивається.

«Проєкт виглядає добротним і якісним. Я задоволений побаченим у трейлерах і радий за хлопців. Відчувається трохи вплив серії Metro, але воно цілком органічне і мною вітається. З критики — по роликах склалося якесь відчуття барвистості, якогось свята апокаліпсису. Але знову ж таки в трейлерах якось склалося робити все трохи яскравішим. Сподіваюся, в самій грі атмосфера буде більш похмурою, more desaturated», — прокоментував Андрій Прохоров нещодавні покази S.T.A.L.K.E.R. 2.

Нагадаємо, що раніше шведська холдингова компанія Embracer Group опублікувала заяву про залучення $168,4 млн — вони дають їй змогу скасувати опціон Saber Interactive на придбання 4A Games і Zen Studios. Наразі українська студія працює над двома неанонсованими іграми.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Embracer Group підтвердила що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
Embracer Group підтвердила, що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
По темi
Embracer Group підтвердила, що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
По темi
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
Нова Metro у VR нові Silent Hill та свіжа порція геніальності Хідео Кодзіми. Що показали на State of Play 2024 у січні
Нова Metro у VR, нові Silent Hill та свіжа порція геніальності Хідео Кодзіми. Що показали на State of Play 2024 у січні
По темi
Нова Metro у VR, нові Silent Hill та свіжа порція геніальності Хідео Кодзіми. Що показали на State of Play 2024 у січні
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.