💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀
Олександр КузьменкоGameDev
21 травня 2024, 10:36
2024-05-21
Український ретрофутуристичний рейсинг Project Hover отримав сторінку в Steam
Українська ігрова аутсорс-студія Ulysses Graphics, яка працювала над такими іграми як Horizon: Forbidden West та Call of Duty: Vanguard, розробляє свою перший власний проєкт. Головна особливість Project Hover — можливість виграти авто в іншого гравця.
Про те, що гра отримала власну сторінку в Steam, повідомив Роман Бичков, HR & Recruiter Manager в Ulysses Graphics.
«Давайте разом змінимо світ гоночних ігор! Крім того, незабаром відкриється Kickstarter, і ви матимете можливість стати частиною цих змін!», — написав Роман у Facebook.
За словами розробників, перемога в Project Hover полягає не лише в перетині фінішної лінії, а й в тому, щоб «претендувати на антигравітаційні гоночні машини вашого суперника». В грі буде кілька фракцій, кожна зі своїм власним стилем і елементами керування, та «комплексна фізика антигравітації».
Ulysses Graphics планує реалізувати в грі синглову кампанію та мультиплеєрний режим Full Loot PvP. На сторінці Project Hover в Steam вказано, що вона вийде незабаром у ранньому доступі. Над грою працює невелика команда з 10 розробників, вони планують розвивати проєкт в ранньому доступі впродовж 6-9 місяців.
«Плануємо додати ринок ховерів, де гравці зможуть продавати ховери та купувати кастомні, систему матчів з лігами гонщиків, кроссплей до консольного релізу, систему помсти, більше багатокористувацьких модів, більше ховерів, більше треків», — говорять розробники про контент, який має з’явитися на релізі повної версії гри.
На старті в ранньому доступі в Project Hover будуть доступні:
9 ховерів;
3 карти;
мультиплеєр на основі користувацьких ігор з основними особливостями геймплею;
одиночна гра з ботами та прогресією.
Ulysses Graphics з 2005 року надає послуги 3D та 2D арту, анімації та VFX для великих студій з розробки ігор: Activision Blizzard, WB Games, Crystal Dynamics, Sharkmob, Capcom, Gearbox Software, Microsoft Xbox Game Studios та GIANTS Software. За цей час українські розробники встигли докласти руку до таких проєктів як: Horizon: Forbidden West, Tiny Tina`s Wonderlands, Farming Simulator, Call of Duty: Vanguard, Call of Duty: Cold War, Monster Hunter World: Ice Borne та Marvel’s Avengers.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.