💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоРобота
30 вересня 2024, 17:57
2024-09-30
Радниця з продуктивності топменеджерів в Google назвала найголовнішу навичку, яка дає їм конкурентну перевагу
Лора Мей Мартін, яка працювала з деякими найталановитішими інженерами та керівниками в Google, розповіла, що найпоширенішою проблемою продуктивності є не пропущений дедлайн, а те, що люди намагаються взяти на себе занадто багато роботи. Вона також назвала «скіл № 1» для успішних працівників.
Мартін є радницею з питань продуктивності керівників Google. Її робота — допомагати працівникам та керівникам вищої ланки компанії робити більше, не вигоряючи при цьому, пише CNBC.
Вона розповіла, що найпродуктивніші люди володіють однією навичкою, яка дає їм конкурентну перевагу на робочому місці: встановлювати конкретні, конкретні пріоритети замість розпливчастих, невизначених цілей.
Цілі можуть здаватися абстрактними й «далекими», тоді як пріоритети є більш конкретними й безпосередніми, що робить їх легшими для досягнення.
На думку Мартін, метою може бути підвищення на керівну посаду протягом наступного року, а пріоритетом — розвиток лідерських навичок під час керівництва командним проєктом. У цьому випадку пріоритет (керівництво командним проєктом) є негайною, стратегічною дією, яку працівник робить для досягнення менш очевидної мети (отримання підвищення).
Мартін пропонує вибрати три пріоритети, на яких можна зосередитися одночасно, оскільки «дуже мало хто з нас може зосередитися на 10 великих справах».
«Після того, як ви визначитеся з пріоритетами, запишіть їх на видному для вас місці. Напишіть їх на стікері та прикріпіть на ноутбук або додайте нагадування у свій календар, щоб заохотити себе бути послідовним у їх виконанні», — пояснює радниця в Google.
Вона також рекомендує обговорити свої три головні пріоритети з колегами по команді та керівником, щоб уникнути плутанини чи конфліктів. Мартін заохочує людей візуалізувати свої завдання, як каміння, камінці та пісок у банці.
Простіше спочатку покласти великі камені (великі пріоритети) в банку і дозволити іншим дрібним речам заповнити простір навколо них, ніж намагатися додати великі камені в банку, яка вже заповнена по вінця піском (менші завдання і відволікаючі фактори).
«Коли з’являється щось „термінове“, запитайте себе, чи відповідають ці завдання вашим пріоритетам і чи можуть вони принести користь вашій кар'єрі в довгостроковій перспективі, перш ніж відволіктися», — говорить Лора Мей Мартін.
У деяких випадках — наприклад, у разі термінового виклику клієнта або доручення від керівника — доведеться перемикнути свою увагу. Але в інших випадках відхилення непотрібного календарного запрошення або ввічлива відмова допомогти колезі у виконанні завдання може допомогти вам залишатися зосередженим і відповідальним за роботу, яку ви вже маєте на тарілці.
За її словами, розстановка пріоритетів є навчанням тому, як більше говорити «ні».
Існує делікатний баланс між захистом свого часу та підтриманням позитивних стосунків з колегами. Іноді потрібно бути командним гравцем. Іншим разом, може бути просто занадто багато справ, або ж завдання просто не відповідає вашим інтересам чи пріоритетам.
«Я — людина, яка завжди каже „так“, і мені було дуже важко сказати „ні“, тому що я хотіла зберегти соціальний капітал. Але ще гірше — перебрати на себе зобов’язання і не виконати їх», — каже Мартін.
Найкращий спосіб сказати «ні» — це вказати конкретну причину, чому не можна зробити те, про що просять колеги. Мартін наводить такі приклади:
«Було дуже приємно почути про новий проєкт, який ви очолюєте. Я зв’яжуся з вами, щоб повідомити, наскільки я можу долучитися до нього, якщо це можливо, враховуючи мої поточні пріоритети».
«Я бачу, що Емі з моєї команди вже присутня на цій зустрічі, і вона має більше інформації про це, тому я не буду присутній».
«Ви хочете, щоб ваші колеги відчували підтримку і повагу, — каже Мартін. Але ви також повинні захищати свої пріоритети, додає вона, тому що «час — це обмежений ресурс».
Раніше Сахіл Габа, інженер-програміст, який навчився програмувати на безплатних курсах програмування Google, порадив найкращі, на його думку, уроки для програмістів будь-якого рівня та сфери: від Python до генеративного штучного інтелекту.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.