Окремі папки для чатів із клієнтами, бізнес-дзвінки й пошук за категоріями: Viber запускає нові функції для малих бізнесів в Україні
Rakuten Viber запускає нові безплатні функції, що допоможуть малим бізнесам в Україні ефективніше спілкуватися з клієнтами та просувати свої послуги. Оновлення є частиною бізнес-профілів у Viber, запущених восени 2024 року в Україні. Бізнес-профілі дозволяють власникам малого бізнесу підтримувати свою присутність в онлайні та ефективніше залучати клієнтів.
Rakuten Viber запускає нові безплатні функції, що допоможуть малим бізнесам в Україні ефективніше спілкуватися з клієнтами та просувати свої послуги. Оновлення є частиною бізнес-профілів у Viber, запущених восени 2024 року в Україні. Бізнес-профілі дозволяють власникам малого бізнесу підтримувати свою присутність в онлайні та ефективніше залучати клієнтів.
Запущено 3 нові функції:
Папка «клієнти». Тепер усі чати з клієнтами зберігатимуться в окремій папці. Це дозволить бізнесам легко відстежувати запити, оперативно відповідати та продавати. Чати, розпочаті через QR-коди, посилання або бізнес-пошук, автоматично з’являтимуться у папці «Клієнти». Інші чати можна додавати вручну. Усі наявні чати з клієнтами також буде перенесено в папку «Клієнти».
Бізнес-дзвінки. Бізнеси тепер можуть дозволити клієнтам телефонувати їм просто у Viber, навіть якщо номер телефону власника не вказаний. Функція охоплює вхідні та вихідні голосові дзвінки, а також відеодзвінки. Для забезпечення конфіденційності особистий номер власника бізнесу залишається прихованим. Під час виклику відображається лише назва та логотип компанії. Так бізнеси отримують новий безпечний і ефективний канал комунікації з клієнтами.
Категорії. Бізнеси можуть обрати для свого профілю до двох категорій, які найкраще описують їхні товари або послуги. Це полегшує для клієнтів пошук бізнесів, і допомагає компаніям краще презентувати свої пропозиції. Користувачі в Україні бачитимуть карусель із запропонованими категоріями в пошуку в застосунку, щоби швидше знаходити потрібні місцеві бізнеси.
Нагадуємо, що бізнес-профілі зʼявляються у пошуку Viber після перевірки командою модерації. Люди можуть знаходити бізнес за назвою або категорією. Результати пошуку адаптуються до місцезнаходження користувача, показуючи лише бізнеси, що знаходяться в тій самій країні та місті. А завдяки функції «Локальний пошук» результати уточнюються до району чи місцевості.
«Нові функції продовжують нашу місію: стати супераппом як для користувачів, так і для компаній. Оновлення допоможуть малим бізнесам в Україні отримати кращі бізнес-результати, спростити залучення нових клієнтів та комунікацію з ними», — коментує Офір Ейал, генеральний директор Rakuten Viber.
Більше про нові безплатні функції для малих бізнесів в Україні — за посиланням.
«На третій день запуску було вже 5 - 10 тисяч користувачів». 25 фактів про Viber від його засновника Ігора Магазініка
Ігор Магазінік, бізнесмен з російським корінням, емігрував до Ізраїлю в 16 років і там разом з партнером заснував Viber — перший месенджер, який зробив можливим не тільки листування, а й дзвінки. Про це він розповів в інтерв’ю The Bell. Ми вибрали 25 цікавих фактів про месенджер.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі