Мертві душі Helsi 🔥

Як віртуальна реальність допомагає в реабілітації поранених військових

 ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМНУ» застосовують терапію віртуальною реальністю, поєднуючи її з іншими методами, щоб допомогти пацієнтам, які мають вогнепальні пошкодження. 

Залишити коментар
Як віртуальна реальність допомагає в реабілітації поранених військових

 ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМНУ» застосовують терапію віртуальною реальністю, поєднуючи її з іншими методами, щоб допомогти пацієнтам, які мають вогнепальні пошкодження. 

Терапія за допомогою віртуальної реальності може допомогти пацієнтам, що мають фантомні болі через ампутації кінцівок у ранньому післяопераційному періоді. Особливо за умов, коли неможливо провести дзеркальну терапію.

Також застосування VR зменшує біль, завдяки досягненню пацієнтом сильного емоційного переживання під впливом реалістичності віртуального простору.

Джерело: Рубрика

VR-терапію в медзакладі запровадили на початку літа 2022 року. Для цього лікарі пройшли стандартну програму навчання на VR-шоломі First Steps for Quest, щоби мати уявлення про те, що чекає пацієнта. Крім того, команда лікарів протестувала десятки програм, щоб виявити найкращі, які допомогли б пацієнтам відновити рухову активність в ігровій формі. Найефективнішими з них виявилися Epic roller Coasters, Echo VR, Liminal, Creed: Rise to Glory, пише Рубрика.

Наразі в Інституті є лише VR-шолом та ті програми, які можна завантажити з бібліотеки застосунків. Програми, які обрали як додаток для реабілітації, сприяють зануренню пацієнта у віртуальний простір і перенесенню фокуса уваги від болю на віртуальні об'єкти. Так створюється «відволікаючий ефект».

Щоб обладнати кабінет, який передбачає обладнання з біологічно-зворотним зв’язком, використання сенсорних платформ і VR програм, які прискорюють адаптацію до біонічних протезів тощо, необхідне серйозне фінансування.

Джерело: Рубрика 

VR-терапія вже входить до протоколу лікування фантомного болю, і є доказовим методом, яким можна користуватися. 

Впроваджують індивідуально в кожному випадку — це визначає лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Сеанс триває 20 хв і лише в присутності спеціаліста. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
У Львові зявиться Дослідний Центр із лабораторіями з ШІ кібербезпеки та AR/VR
У Львові з’явиться Дослідний Центр із лабораторіями з ШІ, кібербезпеки та AR/VR
По темi
У Львові з’явиться Дослідний Центр із лабораторіями з ШІ, кібербезпеки та AR/VR
У школах України тестують пілотний проєкт із навчанням за допомогою VR та AR
У школах України тестують пілотний проєкт із навчанням за допомогою VR та AR 
По темi
У школах України тестують пілотний проєкт із навчанням за допомогою VR та AR
За лаштунками лабораторії, військової школи та минулого героя

Ігор Федірко, співзасновник «Вектор-оптичної лабораторії» в Ukrainian Underdogs від dev.ua

Читайте також
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Випускник економічного факультету Києво-Могилянської академії Олег Дрижак вже рік працює над тим, щоб життя в соцмережах була веселішим, а контент якіснішим. Він і команда однодумців розробляють платформу MANNA, яка допомагає користувачам спільно створювати унікальний AR/VR-контент з аватарами. Олег — фаундер і CEO стартапа, а його сервіс допомагає зануритися у світ комп’ютерної графіки в режимі реального часу і призначений для контентмейкеров, аніматорів, геймерів, артистів і соцмедіа користувачів.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.