💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 січня 2024, 11:00
2024-01-16
Reissad Studio показала новий геймплей Bodycam — реалістичного шутера на Unreal Engine 5, що симулює зображення з нагрудної камери
Французькі розробники з Reissad Studio показали нове відео своєї гри Bodycam. Як і в нашумілої Unrecord, її головна особливість — відтворення реалістичного зображення з нагрудної камери, але у випадку Bodycam акцент робиться на онлайн-мультиплеєр.
Bodycam — це «гіперреалістичний» багатокористувацький шутер від першої особи, який використовує новітні технології ігрового рушія Unreal Engine 5. Його розробкою займається команда Reissad Studio, яка складається з двох французькими хлопців 17 та 20 років.
Bodycam пропонує мультиплеєрний режим deathmatch, де дві команди змагаються, щоб знищити одна одну.
«Завдяки можливостям і технологіям, доступним завдяки Unreal Engine 5, гравці зможуть відкрити для себе ігровий досвід нового покоління, який демонструє майбутнє реалістичних відеоігор — приголомшлива графіка, захопливі звукові ефекти й плавний геймплей гарантують незабутні ігрові враження», — говорять розробники.
Вони попереджають, що проєкт досі знаходиться на стадії альфа, і що Bodycam потребує «потужної системи, щоб повністю розкрити потенціал гри». Reissad Studio «наполегливо рекомендує» ознайомитися з системними вимогами, щоб бути певним, що комп’ютер гравця відповідає мінімальним вимогам.
Bodycam не має точної дати виходу (на сторінці Steam вказано, що вона вийде незабаром), але вказує, що повністю підтримуватиме 108 локалізацій, включно з українською й татарською.
Французький проєкт сильно нагадує Unrecord — однокористувацький FPS, який розповідає історію офіцера тактичної поліції з точки зору його натільної камери. Перші відео Unrecord наробили галасу в ігровій спільноті — багато гравців були в захваті від того, яку реалістичну картинку демонстрував розробник, але інші сумнівалися, що це реальний проєкт.
Unrecord також поки немає дати релізу, але обіцяє українську текстову локалізацію.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.