💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Анна НагорнаGameDev
7 квітня 2022, 14:45
2022-04-07
Max Payne повертається: Remedy анонсувала рімейк культової гри. Розробку фінансуватиме Rockstar Games
Фінська геймдев-студія Remedy анонсувала рімейк своїх культових ігор Max Payne і Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Обидві гри залишили незабутній слід в попкультурі і запам’яталися нео-нуарною атмосферою, новаторським сюжетом і незвичайними, з точки зору геймплею, перестрілками.
Для створення ремейку Remedy залучає студію Rockstar Games, яка була видавцем оригінальних ігор серії на початку 2000-х.
Компанії підписали угоду 6 квітня. У ній зазначено, що Remedy створить єдиний тайтл для ПК, PlayStation 5 і Xbox Series X|S. Гра буде створена на власному ігровому движку Remedy — Northlight.
В свою чергу, Rockstar Games буде відповідати за фінансування проєкту. Бюджет гри не розголошується, однак вказано, що він відповідатиме типовому AAA-релізу від Remedy. Один з останніх найвідоміших релізів Remedy — гра Control (2019) — мав бюджет близько 30 мільйонів євро.
Зараз майбутній Max Payne на стадії створення концепції.
Яким був Max Payne 2000-х
Перша частина побачила світ у 2001 році. У ній розповідається історія головного героя Макса Пейна, нью-йоркського поліцейського детектива, який жагає помсти після того, як його родину вбили наркодилери.
Цікаво, що в ті часи Remedy економила бюджет, тому замість прорисовки персонажа Пейна, студія взяла прототип обличчя з головного сценариста гри — Сема Лейка.
Також замість дорогих катсцен історії передані за допомогою нуарних коміксів. Ці речі стали незабутніми фічами гри.
Max Payne — перша гра, в якій з’явилися перестрілки з ефектом bullet time. Він уповільнює час так, що можна побачити рух куль, які летять.
Розробники Max Payne надихалися кінематографом, зокрема — жанром «гонконзького бойовика», де часто використовується уповільнена зйомка в поєднанні з акробатичними перестрілками. А на хвилі популярності «Матриці» дизайнери гри внесли безліч відсилань до фільму. Також в стилістиці гри простежується нео-нуар: детективність, темні окуляри, похмурі тони.
2003 року вийшла Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Сюжет продовжує історію про втікача-поліцейського під прикриттям, звинуваченим у вбивстві. У 2012 році вийшла Max Payne 3, яка розповідає про події через 9 років.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.