«Війна забрала в мого покоління 10 років життя». Як вчитись IT зараз та після війни 💻
Відділ новинGameDev
7 квітня 2022, 14:45
2022-04-07
Max Payne повертається: Remedy анонсувала рімейк культової гри. Розробку фінансуватиме Rockstar Games
Фінська геймдев-студія Remedy анонсувала рімейк своїх культових ігор Max Payne і Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Обидві гри залишили незабутній слід в попкультурі і запам’яталися нео-нуарною атмосферою, новаторським сюжетом і незвичайними, з точки зору геймплею, перестрілками.
Фінська геймдев-студія Remedy анонсувала рімейк своїх культових ігор Max Payne і Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Обидві гри залишили незабутній слід в попкультурі і запам’яталися нео-нуарною атмосферою, новаторським сюжетом і незвичайними, з точки зору геймплею, перестрілками.
Для створення ремейку Remedy залучає студію Rockstar Games, яка була видавцем оригінальних ігор серії на початку 2000-х.
«Ми були в захваті, коли наші давні друзі з Remedy залучили нас до рімейків оригінальних ігор Max Payne. Ми неабиякі прихильники тих робіт, що команда Remedy створила за ці роки, і не можемо дочекатися, щоб зіграти в ці нові версії», — сказав Сем Гаузер, засновник Rockstar Games.
Компанії підписали угоду 6 квітня. У ній зазначено, що Remedy створить єдиний тайтл для ПК, PlayStation 5 і Xbox Series X|S. Гра буде створена на власному ігровому движку Remedy — Northlight.
В свою чергу, Rockstar Games буде відповідати за фінансування проєкту. Бюджет гри не розголошується, однак вказано, що він відповідатиме типовому AAA-релізу від Remedy. Один з останніх найвідоміших релізів Remedy — гра Control (2019) — мав бюджет близько 30 мільйонів євро.
Зараз майбутній Max Payne на стадії створення концепції.
Яким був Max Payne 2000-х
Перша частина побачила світ у 2001 році. У ній розповідається історія головного героя Макса Пейна, нью-йоркського поліцейського детектива, який жагає помсти після того, як його родину вбили наркодилери.
Цікаво, що в ті часи Remedy економила бюджет, тому замість прорисовки персонажа Пейна, студія взяла прототип обличчя з головного сценариста гри — Сема Лейка.
Також замість дорогих катсцен історії передані за допомогою нуарних коміксів. Ці речі стали незабутніми фічами гри.
Max Payne — перша гра, в якій з’явилися перестрілки з ефектом bullet time. Він уповільнює час так, що можна побачити рух куль, які летять.
Розробники Max Payne надихалися кінематографом, зокрема — жанром «гонконзького бойовика», де часто використовується уповільнена зйомка в поєднанні з акробатичними перестрілками. А на хвилі популярності «Матриці» дизайнери гри внесли безліч відсилань до фільму. Також в стилістиці гри простежується нео-нуар: детективність, темні окуляри, похмурі тони.
2003 року вийшла Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Сюжет продовжує історію про втікача-поліцейського під прикриттям, звинуваченим у вбивстві. У 2012 році вийшла Max Payne 3, яка розповідає про події через 9 років.