🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 квітня 2025, 10:02
2025-04-15
Український розробник випустив симулятор Remote Reaper: FPV Drone у ранньому доступі Steam
Владислав Фоменко, Game\Technical Designer у VG Entertainment, працює над власним проєктом — симулятором FPV-дрона, який знищує ворожу техніку ударами у вразливі місця.
Владислав Фоменко, Game\Technical Designer у VG Entertainment, працює над власним проєктом — симулятором FPV-дрона, який знищує ворожу техніку ударами у вразливі місця.
За словами розробника, гра пропонує реалістичне керування за допомогою контролера та спрощене управління, яке дозволяє легко керувати дроном за допомогою клавіатури та миші. Гравцям потрібно виконувати різноманітні бойові місії: знищення техніки, пошук та удари з повітря по важливих броньованих цілях, які можуть бути захищені РЕБ.
Кожна техніка супротивника у Remote Reaper має вразливі місця. Завдання гравця — знайти ці критичні точки й завдати по них точних ударів для ефективного знищення.
«Військова техніка не знищується з першого влучання — вона захищена бронею. Однак у кожної машини є слабкі місця: менш броньовані зони, паливні баки, місця з’єднань або зовнішнє обладнання. Влучання у ці точки завдає критичної шкоди, дозволяючи знищити ціль з мінімальними витратами», — пояснює ігрову механіку Владислав Фоменко.
Він говорить, що перед атакою пілоту варто вивчити конструкцію цілі на карті для тренувань і визначити правильний кут атаки. Непродумані удари по броні не будуть ефективними та призведуть до втрати боєприпасів і дронів, але точний удар у вразливу точку знищує ціль з першої спроби.
Фоменко планує додавати у гру навісні конструкції такі як сітки, які в реальності часто використовують для захисту від FPV-дронів. Цей захист доведеться обходити так само як і броню цілі.
«Механіка бронювання робить кожен бій більш динамічним і реалістичним, наближаючи ігровий процес до реальних тактик застосування FPV-дронів», — вважає розробник.
Remote Reaper вийшла на початку квітня й орієнтовно перебуватиме в ранньому доступі близько року. За перший тиждень релізу Владислав Фоменко покращив налаштування керування і розширив список підтримуваних FPV-контролерів, а також працював над виправленням багів і додаванням покращень, про які просили гравці. Він також оновив баланс, зокрема змінив параметри дронів, вразливі зони та складність випробувань.
Скриншот з Remote Reaper: FPV Drone
У майбутньому він продовжить роботу над підтримкою «специфічних FPV-контролерів» і планує реалізувати систему шаблонів управління та додати готовий пресет для контролера Xbox One.
Хоча проєкт все ще перебуває у ранньому доступі, в Remote Reaper: FPV Drone вже реалізовані всі основні механіки та частину контенту. У версії 1.0 з’явиться більше контенту — нові механіки, цілі та мапи. Наразі гра коштує 150 грн зі знижкою 25%, і після виходу з раннього доступу її вартість збільшиться.
Розробники симулятора FPV-дронів Liftoff два роки намагалися зв’язатися з українською владою для співпраці. Їм це вдалося після розголосу в X (Twitter)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.