«30% внутрішньої роботи в Salesforce виконує ШІ», — каже CEO компанії, зокрема це стосується й розробки софту
CEO Salesforce Марк Беніофф заявив, що його компанія автоматизувала значну частину роботи за допомогою ШІ.
CEO Salesforce Марк Беніофф заявив, що його компанія автоматизувала значну частину роботи за допомогою ШІ.
CEO Salesforce Марк Беніофф заявив, що його компанія автоматизувала значну частину роботи за допомогою ШІ.
«Зараз ШІ виконує від 30% до 50% роботи в Salesforce», — сказав Беніофф, зокрема йдеться про розробку програмного забезпечення та обслуговування клієнтів.
Технологічні лідери все частіше говорять про потенціал ШІ для заміни людських працівників. Microsoft заявила, що ШІ створює близько 30% нового коду у деяких проєктах. Раніше Беніофф говорив, що компанія більше не найматиме інженерів у 2025 році через вплив штучного інтелекту.
Зараз Salesforce зосереджена на продажу продукту ШІ, який обіцяє виконувати такі завдання, як обслуговування клієнтів, без нагляду людини. Беніофф сказав, що цей інструмент досяг точності близько 93%, зокрема для великих клієнтів, таких як Walt Disney, пише Bloomberg.
«Усім нам потрібно усвідомити, що штучний інтелект може робити те, що раніше робили ми», — сказав Беніофф. «Ми можемо перейти до виконання роботи з вищою цінністю».
У 2000-х роках компанія Salesforce зробила революцію в продажі програмного забезпечення, запропонувавши свій інструмент управління клієнтами через Інтернет. Зараз, коли галузь переорієнтовується на штучний інтелект, Беніофф бореться за те, щоб зберегти за Salesforce місце провідної платформи, інтегруючи в неї нову технологію.