💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією

Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли про те, що студія врахувала вихід гри на нову консольну аудиторію. Вони також прокоментували те, як повномасштабне вторгнення росії в Україну вплинуло на розробку.

Залишити коментар
«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці  S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією

Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли про те, що студія врахувала вихід гри на нову консольну аудиторію. Вони також прокоментували те, як повномасштабне вторгнення росії в Україну вплинуло на розробку.

Про це йдеться у великому матеріалі видання Rock Paper Shotgun, яке поспілкувалося з розробниками. У ньому відзначається, що S.T.A.L.K.E.R. 2, попри те, що остання гра в серії вийшла  близько 15 років тому, відчувається як «сучасний шутер від першої особи».

«Нашою першою метою було зробити гру для гравців, які нічого не знають про перші ігри. Ми розуміли, що в нас буде величезна кількість нових гравців, і ми хочемо зробити гру цікавою для них», — сказав Євген Григорович.

За його словами, гравці, які знайомі з попередніми іграми, побачать певний зв’язок, наприклад зі старими персонажами. Вони отримають глибший і цікавіший досвід.

«Крім того, ми розраховуємо на консольну аудиторію та аудиторію Game Pass, яка буде величезною. Ми повністю націлені на нових гравців. І ми від самого початку знали, що це наша мета», — відзначив гейм-директор проєкту.

Він додав, що розробники «будують нову гру на тому, що вже мають», і відзначив, що S.T.A.L.K.E.R — унікальна, бо її ніхто «не копіював за дизайном та масштабом».

У Rock Paper Shotgun відзначають, що гра є дійсно унікальною хоча б тим, у яких обставинах вона створювалася. Через повномасштабне вторгнення росії в Україну, частина студії переїхала в офіс в Прагу, студію атакували російські хакери, а гейм-дизайнер і доброволець Збройних сил України Володимир Єжов віддав життя, захищаючи Бахмут від окупантів.

Це вплинуло на проєкт — GSC відмовилися від російського озвучення в S.T.A.L.K.E.R. 2, в ній також зникли практично всі внутрішньоігрові написи російською. Натомість з’явилося більше предметів та відсилань до української культури, наприклад, мозаїки.

«Ми, як українці, маємо власну ідентичність. Ми ідентифікуємо себе як українці. Ми маємо зовсім іншу історію та ідентичність, ніж інші країни навколо нас і для нас. Історично ми були дуже бунтівною нацією, з великою кількістю революцій, і ці революції в основному були викликані бажанням бути вільними й отримати більше свободи», — заявив Євген Григорович.

Нагадаємо, що після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.

Раніше стало відомо, що актор театру та кіно, а нині військовослужбовець 12 бригади «Азов» Олександр Лаптій із позивним «Сей», зіграв одну з головних ролей у довгоочікуваному продовженні культової української відеоігри. Ось що він говорить про досвід роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
По темi
«Кожне перенесення дорого нам обходиться». Представник GSC Game World прокоментував складну розробку S.T.A.L.K.E.R. 2
GSC Game World показала 35 хвилин геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 з проходженням квесту на болотах та битвою з котом-баюном в зруйнованій церкві
GSC Game World показала 35 хвилин геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 з проходженням квесту на болотах та битвою з котом-баюном в зруйнованій церкві
По темi
GSC Game World показала 35 хвилин геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 з проходженням квесту на болотах та битвою з котом-баюном в зруйнованій церкві
«Тепер нам треба дожити до релізу». Одну з головних ролей у S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграв актор який зараз служить в «Азові»
«Тепер нам треба дожити до релізу». Одну з головних ролей у S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграв актор, який зараз служить в «Азові»
По темi
«Тепер нам треба дожити до релізу». Одну з головних ролей у S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграв актор, який зараз служить в «Азові»
Читайте також
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.  Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.  (Текст від 26 липня)
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.