💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

«Запитань не ставити, невдах, які виступають, уважно слухати». Що айтівці думають щодо робочих мітингів

У сучасному диджитальному світі за привілей працювати віддалено доводиться платити періодичними онлайн-мітами з колегами та/або замовниками. Міти можуть бути продуктивними, необхідними чи черговими, залежно від того, які питання в процесі обговорюються. І для айтівців ця історія — не виняток.

Залишити коментар
«Запитань не ставити, невдах, які виступають, уважно слухати». Що айтівці думають щодо робочих мітингів

У сучасному диджитальному світі за привілей працювати віддалено доводиться платити періодичними онлайн-мітами з колегами та/або замовниками. Міти можуть бути продуктивними, необхідними чи черговими, залежно від того, які питання в процесі обговорюються. І для айтівців ця історія — не виняток.

Своїми думками айтівці поділились на DOU.

Про рівень керування

Нескінченний meting driven development — це ознака початкового рівня управління. Таку думку висвітлює Programmer Vik. «Умовно ваш керівник саме як керівник управлінець — джуніор по повній», — пояснює програміст. Починаючи керівники роблять мітинги з величезною купою народу, більшості з котрих нема чого на тих мітингах робити. «Серед тисяч тих, хто „не любе“ наради, часто люди, які технічно не можуть впливати на агенду, їм нема чого там обговорювати, просто притягнули й сиди — пали робочий час, після чого треба ж і працювати, тобто буде змушений безплатний овертайм. І так може бути місяцями», — пояснює він.

Про продуктивність (насправді ні)

Каріна Косенко, PHP developer в IT Craft, згадала два випадки стосовно мітингів, обидва з яких не мають нічого спільного з продуктивністю на нарадах:

  1. Давно хочемо імплементувати одну фічу, але є залежність від іншої команди. Навіть мерж реквест висить на Гітлабі майже рік, чекає на рев’ю від техліда цієї ж іншої команди. Наш ПМ збирає мітинг чоловік на вісім. За перші пʼять хвилин мітингу зʼясовується (не повірите), що цей мерж реквест все ще чекає на рев’ю від техліда, але ПМ іншої команди нагадає техліду про це, а той перегляне, якщо буде час. На цьому й закінчили. Нафіга потрібен був той мітинг з купою людей, якщо насправді ПМи зʼясували це питання між собою за 5 хвилин — хз.
  2. Потрібно інтегрувати один сторонній сервіс, є залежність від інших команд. Наш ПМ збирає мітинг чоловік на 15. Підключаємось. За перші 5 хвилин знаходиться людина (продакт суміжної команди), яка пояснює, що спочатку вони інтегрують цей сервіс для британського маркету, а потім, можливо, і для нас. Нафіга було збирати стільки людей, щоб зʼясувати це питання з лише однією людиною — хз.

Про вирішення проблем

Як вважає програміст-фрілансер Олег Дорожко, гіпотетично — коли збирається навколо проблеми багато людей, проблема буде вирішена найкращим способом.

Але насправді, як підкреслює Каріна Косенко, на великих мітингах активність проявляють 2–4 людини, які все й вирішують. «Часто, коли збирається багато людей, ніхто не хоче брати на себе відповідальність. Інший варіант — „лебідь, щука і рак“, коли надто багато людей пропонують надто багато ідей і в результаті ні до чого не домовляються», — акцентує вона.

Замість фіналу

Як пережити міт, на якому ви зайвий. Айтівці мають кілька думок із цього приводу:

  • «Мітинг можна додати до звіту про робочий час», — Дмитро. 
  • «Запитань не ставити, невдах, які виступають, уважно слухати», — програміст-фрилансер Олег Дорожко. 
  • «Я давно мріяв поставити питання «Якщо тут зібралось стільки народу, якому впадлу працювати, то чому б цю годину не провести корисніше, сходивши разом у парк на спортмайданчик?», — кодер Славік Славко.
  • «Класичний результат кожного мітингу, згідно з Пітером Друкером, зібратися ще раз» або «Де агенда цього мітінгу?», — Євгеній Сергєєв.
  • «Коли, наприклад, у вас завод із виробництва коліс, а вам сказали зробити насоси, які ви технічно не зможете зробити, бо ніким, нічим і нема з чого?» — Programmer Vik.
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Занадто багато мітингів тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
Занадто багато мітингів, тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
По темi
Занадто багато мітингів, тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
Нудні мітинги відсутність результату та забаганки. Айтівці обговорюють що їх дратує в роботі
Нудні мітинги, відсутність результату та забаганки. Айтівці обговорюють, що їх дратує в роботі
По темi
Нудні мітинги, відсутність результату та забаганки. Айтівці обговорюють, що їх дратує в роботі
Відеозаписи робочих мітингів Gitlab набирають сотні тисяч переглядів на YouTube. Чому їх дивляться стільки людей
Відеозаписи робочих мітингів Gitlab набирають сотні тисяч переглядів на YouTube. Чому їх дивляться стільки людей
По темi
Відеозаписи робочих мітингів Gitlab набирають сотні тисяч переглядів на YouTube. Чому їх дивляться стільки людей
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
Зібрали для вас думки потенційних студентів IT-шкіл.
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.