💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
24 листопада 2023, 14:10
2023-11-24
UPD. Схоже, що Ubisoft тестує повноекранну внутрішньоігрову рекламу. У компанії назвали появу попапу до «Чорної п'ятниці» в грі 5-річної давнини «технічною помилкою»
Французька ігрова компанія Ubisoft, ймовірно, проводить обмежене тестування, в рамках якого показує рекламу всередині своїх ігор. Поки мова йде про поп-апи в попередніх іграх серії Assassin’s Creed, які рекламують найсвіжішу частину — Assassin’s Creed Mirage.
Про це повідомив гравець Assassin’s Creed Odyssey в X (Twitter), який висловив роздратування від нав’язливої внутрішньоігрової реклами. Про це пише Game Rant.
Повідомляється, що рекламний поп-ап з’являється при спробі відкрити мапу світу в грі.
Імовірно, реклама буде видалена не пізніше 29 листопада, коли закінчиться акція «Чорна п’ятниця 2023» на Mirage, яку вона рекламує. Оскільки Assassin’s Creed Odyssey востаннє оновлювалася наприкінці 2021 року, схоже, що реклама не була вбудована в гру, а отже, її можна було обійти.
Хоча внутрішньоігрова реклама вже давно не нова в ігрових проєктах, більшість видавців задовольняються тим, що обмежують її розміщення лише в умовно безплатних іграх. Ubisoft у цьому відношенні є виключенням принаймні коли йдеться про просування власних продуктів.
Зокрема, внутрішньоігрова реклама зазвичай з’являється у всіх основних частинах Assassin’s Creed, починаючи з Origins.
UPD. В коментарі The Verge представник Ubisoft назвав цю появу реклами в Assassin’s Creed Odyssey «технічною помилкою». Компанія не пояснила в чому суть помилку, але складно уявити, що гра п’ятирічної давнини ні з того ні з сього стала показувати рекламу для просування нової Assassin’s Creed на Чорну п’ятницю.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.