Прокачайте свій бізнес з інструментами від Київстар 🧑‍💻

Скільки заробляють айтішники в GameDev. Спойлер — менше, ніж інші: 5 цікавих графіків

Медіанні зарплати розробників у геймдеві дещо нижчі за зарплати розробників загалом, ідеться у свіжих результатах зарплатного опитування DOU. У червні 2022 року середня сума заробітку склала $3293 за загальної на ринку сумі в $3400.

Залишити коментар
Скільки заробляють айтішники в GameDev. Спойлер — менше, ніж інші: 5 цікавих графіків

Медіанні зарплати розробників у геймдеві дещо нижчі за зарплати розробників загалом, ідеться у свіжих результатах зарплатного опитування DOU. У червні 2022 року середня сума заробітку склала $3293 за загальної на ринку сумі в $3400.

Різниця пояснюється нижчими зарплатами розробників рівня Team/Tech Lead: $4750 в геймдеві проти $5200 загалом у галузі. Водночас частка розробників Team/Tech Lead у геймдеві дещо вища, ніж в інших сферах: 17% проти 13%. Можливо, розробники в ігровій індустрії швидше просуваються кар’єрними сходами, що, однак, не підкріплюється зростанням зарплати.

Кому платять більше

Різниця в зарплатах інших тайтлів у геймдеві та ІТ загалом не настільки значна: джуни $900 (-$50 до ІТ загалом), мідли $2500 (-$100), сеньйори $4825 (+$125).

Яка мова програмування найдорожча

Те ж стосується мов. Медіанна зарплата тих, для кого основна мова C#/ .NET, становить $3500 (загалом на ринку $3400), C++ — $3200 (загалом $3300), JavaScript — $3000 (як і загалом для всіх розробників). Значна різниця в медіанних зарплатах помітна лише для людей, які переважно використовують TypeScript: $3200 у геймдеві проти $3500 загалом.

Ким вигідно бути в GameDev

Як і загалом в ІТ, у геймдеві вищі зарплати у спеціалістів із Back-end розробки ($4000, +$300 до рівня ринку загалом) і мобільної розробки ($3600, як і в ІТ загалом). Дещо нижчі медіанні зарплати Front-еnd ($3150, +$150 до загальноринкового рівня), Full Stack ($2850, -$450). 64% опитаних Full Stack розробників є мідлами та лише 16% — сеньйорами, що може пояснювати велику різницю в зарплатах (загалом серед Full Stack розробників 35% мідлів і 32% сеньйорів).

Розробникам ігор платять менше

Медіанна зарплата Game developers нижча, ніж у розробників у геймдеві: $2000 проти $3293.

Частково це зумовлено нижчим відсотком досвідчених спеціалістів серед Game developers: тайтл Senior і вище мають 28% з них проти 48% серед розробників, які працюють у геймдеві. Крім того, медіанна зарплата Game developers рівня Middle та Senior нижча, ніж у SE в геймдеві: $2200 проти $2500 у мідлів і $3500 проти $4825 в сеньйорів.

Тестувальники ігор заробляють суттєво менше

Медіанні зарплати QA-спеціалістів у геймдеві помітно нижчі від загального рівня: $1235 проти $2000.

Частково це зумовлено вищою долею тестувальників рівня джун і мідл: 28% та 46% в геймдеві проти 21% та 40% серед QA-спеціалістів загалом. Крім того, джуни та мідли в геймдеві мають нижчу медіанну зарплату за середній на ринку рівень. Медіанна зарплата Junior QA в геймдеві $600 проти $800 загалом в ІТ, Middle QA — $1300 проти $1900.

У геймдеві частіше працюють спеціалісти з Manual QA, які також традиційно мають нижчі зарплати, ніж інші спеціалізації QA: 77% в геймдеві проти 60% загалом.

Зарплати Manual QA у геймдеві теж нижчі, ніж загалом на ринку: $1042 проти $1500. Передусім це стосується спеціалістів рівня Junior ($600 в геймдеві проти $750 загалом на ринку) та Middle ($1300 проти $1700).

Скільки заробляють айтішники Маска. Рейтинг зарплат в Tesla SpaceX і Neuralink
Скільки заробляють айтішники Маска. Рейтинг зарплат в Tesla, SpaceX і Neuralink
По темi
Скільки заробляють айтішники Маска. Рейтинг зарплат в Tesla, SpaceX і Neuralink
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Другий сезон проєкту Ukrainian Underdogs.

Що сьогодні відбувається між державою та IT

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.